• Ik ben over ongeveer een maand jarig en dan word ik 16. Na jaren ben ik van plan om toch nog een feestje te geven. Alleen, ik heb geen idee wat ik zou moeten doen. Hebben jullie leuke (makkelijke) ideeën? (: Ik nodig denk ik 8 mensen uit.


    The sun will rise and we will try again.

    Het gemakkelijkst is natuurlijk om gewoon wat te eten en een film of twee te kijken. Heel simpel, maar wel gezellig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een filmpje kijken met wat eten en drinken.


    'Darling, just hold on'

    Square schreef:
    Het gemakkelijkst is natuurlijk om gewoon wat te eten en een film of twee te kijken. Heel simpel, maar wel gezellig. ^^


    Ja, dat is wel leuk maar ik zou toch nog iets meer willen doen ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Je kan natuurlijk film kijken en gezellig wat eten. Dan kan je natuurlijk gourmetten ofzo.
    Of je gaat bowlen met z'n allen, daar een hapje eten en daarna thuis film kijken? :'D
    Lasergamen, karten etc kan ook allemaal. Ligt er maar net aan hoeveel je eraan wilt besteden qua geld.

    Lovina schreef:
    Je kan natuurlijk film kijken en gezellig wat eten. Dan kan je natuurlijk gourmetten ofzo.
    Of je gaat bowlen met z'n allen, daar een hapje eten en daarna thuis film kijken? :'D
    Lasergamen, karten etc kan ook allemaal. Ligt er maar net aan hoeveel je eraan wilt besteden qua geld.


    Jaa lasergamen had ik ook in gedachte ^^ Bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Moest het wat beter weer zijn, zou ik zeggen: zet een paar tentjes op in je tuin en maak er gewoon een gezellige nacht van.
    Alleen is het momenteel wat aan de koude kant en ik wil niet weten wat het binnen een maand gaat zijn. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn ouders hadden een surprise-party voor me georganiseerd. (:
    Uhm, kijk een filmpje met wat vriendinnen? Dat is altijd leuk. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you