Ik heb tot nu toe echt een klote week gehad. Eerst begon het zondag met dat ik mijn iPhone in het water heb laten vallen, ik heb hem toen 2 dagen in de rijst laten liggen, maar het heeft niets uit gehaald en m'n iPhone is nu dus per total om het zo te zeggen.
Dan ben ik maandag naar school gegaan, maar ben na de eerste 2 uren terug naar huis gegaan omdat ik me kotsmisselijk voelde, waardoor ik 4 uur van m'n hoofdvakken heb gemist en dat nu dus allemaal terug moet inhalen.
Dinsdag en woensdag toch maar terug naar school geweest, maar dat had ik beter niet gedaan want vanmorgen ben ik opgestaan met barstende hoofdpijn, keelpijn en oorpijn. Ik ben voormiddag dan maar thuisgebleven om nog wat langer uit te rusten, maar aangezien ik namiddag belangrijke vakken had ben ik toch maar gegaan. Na school ben ik gaan paardrijden, want aangezien ik zondag een belangrijke wedstrijd heb kan ik me niet permitteren dat mijn paard te lang op stal blijft. Ik heb dus maar een paar pijnstillers genomen en op m'n tanden gebeten, maar niet voor lang, want tijdens het draven voelde ik opeens een vreselijke pijn in mijn linker bovenbeen. Ik ben moeten afstappen en we zijn snel naar de dokter gegaan, en zij bevestigde dat ik waarschijnlijk een ontstoken spier of een scheur heb, en het de komende weken rustig aan ga moeten doen.
Echt zwaar klote, maar ik ga het zondag toch riskeren om te gaan, ik zal de dag wel op pijnstillers en verband doorkomen, en hopelijk goed geluk. Zo snel geef ik niet op!
Ik hoop dat jullie week (tot nu toe) beter was dan de mijne, want ik kan best wel wat leuke verhalen gebruiken nu..
[ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 22:56 ]
Happiness can be found, even in the darkest of times.