Ik chat al maanden lang met een vast groepje mafketels (niks raars, geen sexchats, gewoon radom talks) En twee weken geleden kwam daar nog een jongen bij. Pascal. Ik had hem al vaker gezien, en ook wel eens hoi gezegd, maar verder dan dat eigenlijk niet.
Nou, die avond mengde hij zich in het groepsgesprek, en in een zeer verhitte discussie over pokémon raakte ik met hem aan de praat, en na 3 uur hadden we zoiets van: Laten we contact houden. Dus, dat deden we, en nu blijkt dat hij een super lieve, zeer muzikale ginger is. We whatsappen elke dag, hij belt 's avonds omdat hij me weltrusten wil wensen of gewoon mijn stem wil horen, of andersom. En to top it all off, gisteren heeft hij gitaar voor me gespeeld, en gezongen. I just melted. En ja.
Het is niet zo dat hij een engerd is ofzo. Ik heb hem op facebook, we hebben gecammed en we bellen veel te vaak. Maar nu ga ik hem ontmoeten over 2 weken, en natuurlijk i'm excited, maar ik ben ook bang. Wat nou als ik hem heel erg blijk tegen te vallen (de sporen van mijn depressie zijn nog niet volledig uitgewist).
Ugh. Sorry voor het gezeik. I just had to tell.
*Edit*
Het word over 3 weken. En oo kal ken ik hem nog maar zo kort, i already just can't wait. Is dat eigenlijk wel mogelijk? Iemand missen die je eigenlijk nog nooit ontmoet hebt? Ah well. We'll see.
[ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:20 ]
If you had the chance to change your faite, would you?