Mijn beste vriendin heeft PDD-Nos.
Dus laat ze me soms zomaar zitten voor andere mensen Omdat ze 'drbij' wil horen. Maar dat ligt niet aan haar, ze heeft die Gedragsstoornis nou eenmaal. En als ze zoiets heeft gedaan, beseft ze soms ook wel dat ze mij gekwetst heeft.
Toen ik nog maar net vriendin met haar was, vond ik het heel erg. Maar nu ben ik er aan gewend en denk ik. ''Ik zeg het later nog wel tegen haar.''
Dus ik vind ook dat net als ik Mensen rekening moeten houden met anderen, en hoe zei dingen voelen.
Ik ken ook een jongen met 'het syndroom van Asperge' Ofzo x'] En die weet dus niet als hij iemand kwetst ofzo, hij weet niet precies om te gaan met gevoelens. Hij zat mij vaak te treiteren met mij Beíng Emo. Terwijl ik dat niet heb verteld ofzo, dat was zijn conclusie.
Ik dacht dus dat hij wel wist dat ik het héél vervelend vond, en me er rot door ging voelen. Maar toen mijn andere BF een keer met hem erover ging praten wist hij niet dat het mij wel erg dwarszat. Dus toen heb iik dat daarna nog eens duidelijk gezecht en nu vind ik het een hele aardige jongen, en zecht hij het nooit weer. Hij wist dus niet dat hij mij aan het 'Pesten' was.
x'] Wow, lang verhaal. Maar mijn Message is duidelijk denk ik?
Voordat je Zelfmedelijden gaat hebben. Denk eerst eens aan de andere persoon. Misschien is er iets dat je niet weet.
x] *Had dit in een topic geplaatst en vond dat meer mensjes mijn mooie verhaaltje moesten lezen.*
-
24 okt 2008 - 22:4224 okt 2008 - 22:46
Mooi verhaaltje
Dat eerste doet mijn bf ook, maar ze heeft geen stoornis ofzo ;OMichael Jackson: dance, sing and rest in peace!
25 okt 2008 - 0:30Mooi verhaaltje
Dat eerste doet mijn bf ook, maar ze heeft geen stoornis ofzo ;O
Misschien is het nog niet áángetoont x']25 okt 2008 - 9:22Mooi. respect voor jou mening daarover.
ik mee eens.Sweet dreams will come true.
25 okt 2008 - 9:50ik heb ook een jongen in mijn klas met het syndroom van asperger, maar hij kan zich absoluut niet voorstellen dat een ander het niet leuk vind als hij ze pest. zo lijkt hij best wel een gemeen joch, alleen weet ik niet of dat wel echt zo is. ik kan alleen niet met hem praten omdat hij dan steeds omdraait. hij pest mij niet hoor, maar anderen wel. en ik weet zelf ook niet eens hoe ik met hem om moet gaan als hij bijvoorbeeld niet wil dat ik tegen hem praat. zo wil hij met niemand echt praten over wat er is enzo.
moet ik helpen of moet ik hem laten?Als je maar een ananas hebt..
25 okt 2008 - 10:06@bladiebla
Als hij er dan niet over wil praten met jou, dan kun je volgens mij het beste naar een leraar gaan en die vertellen dat hij mensen pest en dat hij niet weet dat hij ze daarmee pest etc. Dat pesten is toch echt belangrijker dan dat hij er niet over wil praten, hij moet het toch echt onder ogen zien, het is alleen maar slecht als hij dat niet doet.
Jammer dat je vriendin PDD-Nos heeft... Ik ben het trouwens helemaal met je eens, mensen moeten minder aan zichzelf denken aan meer aan anderen bij wat ze doen.25 okt 2008 - 10:33ja egt bedankt voor je reactie
en ben het ook helemaal met je eens!Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.
25 okt 2008 - 10:38Je hebt gelijk
25 okt 2008 - 16:35ik heb ook een jongen in mijn klas met het syndroom van asperger, maar hij kan zich absoluut niet voorstellen dat een ander het niet leuk vind als hij ze pest. zo lijkt hij best wel een gemeen joch, alleen weet ik niet of dat wel echt zo is. ik kan alleen niet met hem praten omdat hij dan steeds omdraait. hij pest mij niet hoor, maar anderen wel. en ik weet zelf ook niet eens hoe ik met hem om moet gaan als hij bijvoorbeeld niet wil dat ik tegen hem praat. zo wil hij met niemand echt praten over wat er is enzo.
moet ik helpen of moet ik hem laten?
Nou, als hij niet weet dat hij die mensen pest vind ik dat je het hem moet vertellen. En die andere mensen moeten niet meteen boos op hem worden omdat hij niet weet dat hij die mensen pest. Ik vind zowieso dat je het tegen hem moet zeggen ^^ En eigenlijk, moetne die mensen die gepest worden dat tegen hem zeggen.
Thanx de mensen die vindne dat ik gelijk heb trouwens25 okt 2008 - 16:45Alles wat je nu vertelt, leer ik op school. Over het sydroom van Asperger en PDD-NOS en nog veel meer.
Think before you act.
25 okt 2008 - 16:46Het broertje van mn vriendje heeft ook asperger.
Life is hard and then we die