Hoi allemaal!
Ik ben een zeer lange tijd geleden eens begonnen aan een verhaal genaamd Slavery. Alleen, na de eerste vier hoofdstukken ben ik er al niet meer mee verder gegaan. Ik had er geen inspiratie meer voor.
Toch zit ik er al een hele tijd aan te denken om het verhaal toch weer opnieuw te schrijven, en om er ook aan vérder te schrijven. Wat denken jullie, zal ik dat wel of niet doen? Als ik er wél weer aan ga schrijven, dan wil ik het wel doen met een co-auteur, want dat lijkt mij fijner. Zou er iemand interesse in hebben om co-auteur te worden dan?
Dit is trouwens de beschrijving die ik er destijds bij had. Als jullie het fijner vinden, kan ik ook de eerste vier hoofdstukken die ik toen geschreven had in spoilerknoppen zetten.
Shafira Blackley is een rijk meisje. Haar vader is gescheiden en heeft een nieuwe vrouw. Donna. Helaas kunnen Shafira en Donna niet door een deur.
En helemaal niet wanneer Joshua erbij komt. Shafira is fél tegen slavenhandel, en toch is er een slaaf in huis! Ze wil hier iets tegen doen. Maar wat?
Lees het in Slavery.
Het verhaal speelt zich in het verleden af. Toen de rijkelui de baas waren en de 3e stand (boeren en slaven) niks te zeggen hadden.
Groetjes. (:
Edit: De hoofdstukken staan onder de spoiler knoppen, zo kunnen jullie ze alvast lezen. Natuurlijk zullen ze wel herschreven moeten worden. (:
Edit2: Zijn er mensen geinteresseerd om co-auteur te worden?
Hoofdstuk 1.
Hoofdstuk 2.
Hoofdstuk 3.
&Hoofdstuk 4.
[ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 14:29 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •