Later vriendin van Tominie^^ of vriendin Georg.
Naam: June
Leeftijd: 16
Tekst (pas je tekstje aan de rol aan)
Hoii, je vraagt me waarschijnlijk af wie ik ben wel ik ben de princess van Engeland, Just Kiddin'. Ik ben June en Niet de princess van Engeland (dat was duidelijk toch?). I'm Just a normal Girl in this world. Ik leef al 16 bijna 17^^ jaar op deze wereld. Best lang eigenlijk, ik word oud! Maar dat word iedereen, wish i could stay for ever Young, You Know^^. Ik sta bekent als Miss. Perfect, waarom dat zo is, ach het woord zegt het zelf al, alles moet gewoon perfect zijn aan me. Niet dat ik perfect ben, zo iemand ben ik niet. Zoals ik al zei just a normal girl.Wat deze normale meid van zestien zoal doet in haar vrije tijd, streetdance , drummen en bij vrienden zijn. Ik haat Huppels en nerds. Waarom? Wel huppels because there fake en nerds because there smarder dan me^^. Like logisch toch, oké ik ben maar weer aan het kletsen zoals gewoonlijk. vergeef me Poeperds, maar ik zal nu maar stoppen voor dat jullie me niet vergeven.
June.
Foto: (emo/Scene)http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg
*He's the one.