Whaha ik ben waarschijnlijk één van de zeldzame mensjes die dus ruim anderhalf jaar zonder gsm heeft gezeten, gewoon omdat ik het nut ervan niet in zie :'D Het is dat m'n vriend me verplicht heeft er één aan te schaffen, voor noodgevallen zodat ik kan bellen, maar zelf vind ik het gewoon echt geldverspilling. En 9 van de 10 x ligt m'n gsm nog naast m'n bed wanneer ik vertrek :'D
Ik stoor me er ook echt aan dat zoveel mensen met hun gsm bezig zijn. Dat was afgelopen dinsdag op m'n stageplek ook weer, in de pauze. Dan zit je daar met zo'n 7 meiden en typisch genoeg waren er 5 enkel en alleen met hun gsm bezig. Dus alleen ik en nog één iemand had geen gsm in de hand.
Echt heel storend, want je kan gewoon geen fatsoenlijk gesprek hebben met je collega's -.-
Of op FB kom je continue van die berichten tegen, het is heel gezellig dit en dat, terwijl ze dus continue op die gsm zitten te tokkelen. Dan vraag ik me echt af van: wat is er nu eigenlijk zo gezellig? Want als het gezellig is, dan ga je toch niet op je gsm?
Meh, zal wel aan mij liggen, aangezien ik dus niet mee ben met m'n tijd, i guess :'D
Deze comic is ook zo'n geweldig voorbeeld van bovenstaand.
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”