• De herfst komt eraan! De bladeren worden bruin, geel, oranje, groen en rood. Ze vallen van de boom en met der tijd zijn de takken van de boom kaal en verzamelen dieren vruchten voor de aankomende winter. De dikke wollen trui wordt uit de kast gediept, de wollen handschoentjes met afgeknipte vingergaten gaan aan en een warm en behaaglijk jackje gaat eroverheen; op naar buiten! Het weer wordt koud en guur en de open haard gaat weer lekker aan. De waterkoker draait overuren in koude weekenden en langzamerhand raak je uitgekeken van binnen zitten en nietsdoen; alle klusjes zijn geklaard. Scrollend en typend achter je computer ontdek je een gids over DIY in de herfst...


    De story is al geactiveerd en er staan twee DIY's online. De link gaat via het plaatje, en voor mensen op mobiel e.d. is er deze link: http://www.quizlet.nl/stories/123507/diy--creative-in-fall/. Ik update regelmatig en het zal variëren van onderwerp, maar het thema is de herfst.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 14:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb het wel op DIY. Dus ik heb alvast een abo. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daaaankje! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm, ik neem ook wel een abo. (:

    Daaaankjeeweeel! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife