Al gelopen nacht ben ik dus uit gegaan in de club waar ik altijd kom wanneer ik uit ga, nu ga ik niet veel uit want ik vind het normaal veel leuker om met een groepje van mn beste vrienden op de bank te gaan drinken en praten. Maar goed ik was dus in de get back in rotterdam, normaal gebeurd daar niet veel behalve leuke gezelligheid en mensen die je snel leert kennen. Als ik uit ga houd ik altijd mijn drankje in de gaten en neem zelden wat aan van vreemde mensen omdat ik heel goed bekend ben met partydrugs in het glaasje (heb een aantal keer het gezien bij mensen en vrienden).
Goed ik heb aardig wat gedronken, hoewel dit niet eens in de buurt kwam van wat ik normaal drink op een avondje uitgaan en voelde mij toch misselijk en draaierig. mijn beste vriendin loopt naar me toe en trekt me mee naar buiten en deelt mij mee dat ze had gebraakt en zich niet goed voelde, dus hebben we mijn vriend gebeld en die kwam ons halen. het stuk lopen van de club naar de achterkant van het station was een regelrechte hel, ik liep scheef, alles draaide en ik zag echt dingen die er niet waren. maar ik bleef wel mn gezonde verstand houden maar dit veranderde halvewegen de rit in de auto. vanaf hier is alles zwart en heeft mijn vriend en beste vriendin dit verteld aan mij.
ik lag roerloos met mn ogen open in de auto, ik reageerde nergens op, geen pijnprikkels of harde geluiden geen kriebels niet. ik woon in een flat met 7 trappen en toen ik even bij was hebben ze mij met zn tweeen de auto uit getrokken, maar bij elke trap zakte ik weer in elkaar en was ik weer niet te bereiken. ik heb geprobeerd mijzelf open te krabben, heb bijna gevochten (in paniek) met mijn vriend en probeerde te vluchten om daarna weer out te zijn.
Het heeft hen twee uur gekost voor ik in mn bed lag.
Mijn beste vriendin heeft het zelfde gedronken als ik, maar heeft de drugs waarschijnlijk uit gebraakt. Dit was echt het engste dat ik ooit heb mee gemaakt. ik voel me nog steeds ziek en moe en heb waarschijnlijk heel erg veel geluk gehad.
wie heeft ook zo iets mee gemaakt?
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.