• De top doet daar een beetje raar. Het valt me nu pas op omdat ik zelf een quiz heb. Vannacht kreeg ik namelijk 2 kudo's, maar mijn quiz kwam er toen al niet in te staan (er stonden er maar 2 in vanwege de reset om 12 uur). Dat was tot 2 uur 's nachts. Ik ben naar bed gegaan en 's morgens stond hij er wel tussen. Nu is hij er ineens weer uit, terwijl hij de meeste kudo's heeft. De rest van de dag is hij er wel in geweest, maar is dit dan geen foutje? Top quizzen heeft toch niet hetzelfde systeem als de stories?


    Your make-up is terrible

    Die heeft geloof ik wel hetzelfde systeem als de stories.

    Draculea schreef:
    Die heeft geloof ik wel hetzelfde systeem als de stories.


    Wel vreemd omdat hij er de hele dag tot nu toe ingestaan heeft. Dat zou dan toch niet moeten gebeuren?


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    Die heeft wel hetzelfde systeem als de stories.


    -

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Wel vreemd omdat hij er de hele dag tot nu toe ingestaan heeft. Dat zou dan toch niet moeten gebeuren?

    Juist wel, toch? Aangezien de quizzen met de meeste kudo's de grootste kans maken om erin te staan. En aangezien er minder quizzen zijn (dan zoals bij de stories) is het vrij logisch dat jouw quiz dan vaak wordt uitgekozen.

    Draculea schreef:
    (...)
    Juist wel, toch? Aangezien de quizzen met de meeste kudo's de grootste kans maken om erin te staan. En aangezien er minder quizzen zijn (dan zoals bij de stories) is het vrij logisch dat jouw quiz dan vaak wordt uitgekozen.


    Ja, maar het is best oneerlijk als hij dan uuuuren achter elkaar erin blijft, denk ik dan...


    Your make-up is terrible

    Ze hebben wel hetzelfde systeem als de stories, zoals hierboven al gezegd wordt. Maar misschien stond jouw quiz er gewoon de hele dag in omdat hij veel kudo's had? Er worden relatief weinig kudo's gegeven aan de quizzen, dus als je er een aantal hebt maak je meteen al een erg grote kans in de Top te komen.


    Het viel mij laatst trouwens wel op dat er af en toe maar vijf of zes quizzen in de Top stonden, terwijl er veel meer waren die een kudo hadden. Het is dus niet zo dat er gewoon te weinig quizzen waren om de hele Top te vullen, dus ik snap niet waarom er niet gewoon zeven in stonden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ze hebben wel hetzelfde systeem als de stories, zoals hierboven al gezegd wordt. Maar misschien stond jouw quiz er gewoon de hele dag in omdat hij veel kudo's had? Er worden relatief weinig kudo's gegeven aan de quizzen, dus als je er een aantal hebt maak je meteen al een erg grote kans in de Top te komen.


    Het viel mij laatst trouwens wel op dat er af en toe maar vijf of zes quizzen in de Top stonden, terwijl er veel meer waren die een kudo hadden. Het is dus niet zo dat er gewoon te weinig quizzen waren om de hele Top te vullen, dus ik snap niet waarom er niet gewoon zeven in stonden.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ja, maar het is best oneerlijk als hij dan uuuuren achter elkaar erin blijft, denk ik dan...

    Dat is precies het punt wat ik de hele tijd maak. Dat is een echt probleem met dit systeem, maar geen hond luistert :'D

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat is precies het punt wat ik de hele tijd maak. Dat is een echt probleem met dit systeem, maar geen hond luistert :'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,