• Hallo lieve mensen.

    Ik ben een verhaal begonnen op basis van de verloving van Zayn en Perrie. Iets waar ik best van schrok, al zag je het een soort van aankomen, maar dat doet er niet toe. Hopelijk heeft Zayn het juiste gedaan en worden ze 'gelukkig'.

    Ik zou het heel erg waarderen als jullie een kijkje willen nemen, een reactie achter willen laten of een abo willen nemen.
    Vanavond zal ik het eerste hoofdstukje activeren! Ik ben druk aan het schrijven.

    http://www.quizlet.nl/stories/123129/you-make-the-wrong-choice--one-direction/


    Alvast super bedankt!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Lol. Nee. Zielig dit gewoon.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Lol. Nee. Zielig dit gewoon.



    En waar slaat deze belachelijk reactie op?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    "You make the wrong choice" is niet echt een logische zin. Het is "you made the wrong choice" of "you are making the wrong choice". Daarbij ga ik je verhaal niet lezen, want het onderwerp vind ik niet echt.. mijn ding. Sorry.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    "You make the wrong choice" is niet echt een logische zin. Het is "you made the wrong choice" of "you are making the wrong choice". Daarbij ga ik je verhaal niet lezen, want het onderwerp vind ik niet echt.. mijn ding. Sorry.

    fallenbadass schreef:
    "You make the wrong choice" is niet echt een logische zin. Het is "you made the wrong choice" of "you are making the wrong choice". Daarbij ga ik je verhaal niet lezen, want het onderwerp vind ik niet echt.. mijn ding. Sorry.



    'You Make The Wrong Choice'

    is wel een logische zin,

    het licht er gewoon aan, in welke tijd je het schrijft.


    iSAYZAYN mijn abo heb je al, (: x


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Faisean schreef:
    Lol. Nee. Zielig dit gewoon.



    Hoezo zielig ?
    iedereen mag toch zelf weten waar hij of zij over schrijft.

    of niet dan ?

    zie ik het verkeerd ?


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Ik heb hier gewoon geen woorden voor.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MeXMalik schreef:
    (...)


    'You Make The Wrong Choice'

    is wel een logische zin,

    het licht er gewoon aan, in welke tijd je het schrijft.


    iSAYZAYN mijn abo heb je al, (: x


    Ik wil me verder niet bemoeien met het verhaal, maar nope, de titel kan zo echt niet. ^^ Natuurlijk zijn er verschillende tijden, maar "make" is present simple, en die gebruik je alleen om:
          1) aan te geven dat iets een gewoonte is. Signaalwoorden hierbij zijn bijvoorbeeld "always, never, every day" enzovoort.
          2) aan te geven dat iets een feit is. Het gaat daarbij echt om dingen die zonder twijfel vaststaan, zoals "Water turns into ice at 0 degrees Celsius."
    Als het om een gewoonte zou gaan zou het "the wrong choices" moeten zijn en die punt twee kan in deze context gewoon niet. In het geval van de titel moet je dus óf "You're making the wrong choice" schrijven, wat zou betekenen dat het proces van kiezen nog aan de gang is, of "You made the wrong choice", wat aangeeft dat de beslissing al genomen is. "You make the wrong choice" klinkt voor Nederlanders misschien logisch omdat het een directe vertaling van "Je maakt de verkeerde keuze" lijkt, maar het is geen goed Engels.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan