• hey,
    ikke terug :p
    Weet iemand een site met de betekenis van de songs van TH ik bedoel niet de lyrics maar waarom ze het geschreven hebbe? Wat erachter zit?

    xXx

    uhm...
    ik weet geen site maar misschien kan je op google zoeken.
    bijv: meaning+songs+tokio hotel (ofzo)


    I am an idiot, I move.

    www.nedtlyrics.nl

    Daar staan de vertalingen.


    -

    Geh heeft Bill geschreven over/voor een ex van hem. Dat ze beiden wisten dat ze er een punt moesten achter zetten, maarja, dat is natuurlijk niet zo makkelijk..

    Lass uns hier aus: Dat ze nu hun droom leven, enja, dat ze het altijd willen blijven doen, zeker x]

    In die nacht: De speciale band tussen Bill en Tom

    Jung und nicht mehr Jugendfrei: Dat ze eigenlijk niet 'echt' kunnen leven naar hun leeftijd, ze zijn bv. 15, en ze hebben al zoveel bereikt and stuff..

    Spring nicht: Dat is voor de fans (denk ik) dat ze niet mogen opgeven, dat ze er altijd moetn voor blijven gaan, ookal zijn ze mss een dag down geweest ofzo..

    .. x]

    http://ichliebetokiohotelfurimmer.expertpagina.nl/rubrieken/betekennissen-van-de-liedjes.html

    Alstublieft, het zijn alleen liedjes van de albums. Een heel verhaal, maar de titels staan dikgedrukt, dus als je speciaal iets zoekt ofzo, dan kan je dat wel snel vinden.

    Van myn eigen site XD

    xx. Marit<3


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Volgens mij is Spring Nicht niet alleen naar de fans gericht.
    Er zit waarschijnlijk wel degelijk een verwijzing in naar iets wat hij, of iemand in Bill's omgeving, heeft meegemaakt.