Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.
Tayniss schreef:
Helemaal mee eens. Je kan toch niet verwachten dat iemand je respecteert, terwijl jezelf onbeschofd doet? Maar ik heb wel flink veel respect voor mensen die respect blijven geven aan mensen die het absoluut niet verdienen.
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about
Tayniss schreef:
Draculea schreef:
Hoe kun je hier nou niet mee eens zijn?
Je hebt ook mensen die vinden dat zij boven anderen staan.
Ik ben het er overigens mee eens, al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die respect goor iemand hebben, al krijgen ze het niet terug.
Eens en oneens....
Ja, ik vind dat respect van twee kanten zou moeten komen. Iedereen zou elkaar moeten respecteren. MAAR dit gebeurt nu eenmaal niet. Is dat dan een reden om iemand anders respectloos te behandelen? Is dat dan een reden om jezelf precies zo te gedragen alleen omdat iemand het niet op kan brengen zich goed te gedragen tegenover jou? Ik vind van niet. Je moet de eer aan jezelf houden.
Tayniss schreef: