• Op mezelf. *kuch* Ik heb nog nooit een gif gemaakt en ik dacht; hell yeah, ik ga het proberen met mijn CS6.
    Result:


    .. Het was makkelijker dan verwacht. :'D
    Anyhow, meer mensen die nog leuke gifs hebben gemaakt?

    Oh, ziet er zo vet uit! Ik ken alleen die foto's, maar zo als gif is echt nice. Misschien kun je ook 's een gif voor mij maken? Of hoe moet dat? :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Best cool ^^ netjes gedaan gratz ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Wow, goed gelukt :D Zeker iets om trots op te zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gaaf. ^^


    Ik heb laatst deze gif gemaakt, omdat de wereld een dansende Percy Weasley tekort kwam. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oh ik probeer ze altijd met gimp te maken maar ik heb het gif maken nog niet helemaal onder de knie.. xp


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Leeuk (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Veronicas schreef:
    Oh, ziet er zo vet uit! Ik ken alleen die foto's, maar zo als gif is echt nice. Misschien kun je ook 's een gif voor mij maken? Of hoe moet dat? :x

    Ik wil best een gif voor je maken. (:
    Nou, het ligt eraan waarmee je een gif maakt. Je hebt ook gewoon sites waar je het op kan maken, dat is vrij simpel.

    TheCosplayer schreef:
    Best cool ^^ netjes gedaan gratz ^^

    Thanks! (:
    nerveus schreef:
    Wow, goed gelukt :D Zeker iets om trots op te zijn!

    Dankje ^^
    Square schreef:
    Gaaf. ^^


    Ik heb laatst deze gif gemaakt, omdat de wereld een dansende Percy Weasley tekort kwam. :')


    Haha die is echt geniaal! :'D

    Bakkali schreef:
    Leeuk (:

    Ah thanks!