• Ver in de toekomst heeft de mensheid grote delen van de wereld verwoest.
    Door het vernietigen van de Ozonlaag hebben ze enorme rampen over de aarde afgeroepen en menig natuur en milieurampen volgden elkaar in hevig tempo op.
    De rampen hebben miljoenen en misschien zelfs wel miljarden mensen het leven gekost.
    Alle overlevenden leven nu in een special gelegen stad, waar ze niet meer uit hoeven/ mogen.
    De lucht buiten de dorpen is in sommige continenten giftiger dan de andere, dus of de mensen nou wilden of niet, ze moeten in de stad wonen die speciaal gebouwd is voor de overleving.



    De stad word geleid door bepaalde democratisch gekozen mensen, ook wel de DSPS (Democratische Senaat van de Pandora Samenleving.)
    Elk lid heeft naast zijn eigen naam nog een andere naam ontvangen -zie het als een soort rang- die tevens allemaal de namen van de Griekse Olympiers beslaat.

    De Senaat van de DSPS:
    De hoofdsenator : de zeus
    Zijn rechterhand 1e senator : de poseidon
    De 2e senator: de Apollo
    De 3e senator: de Athena
    De 4e senator: de hermes
    De 5e Senator: de Aphrodite
    De 6e senator: de Ares
    De 7e senator : de Pan
    De 8e Senator: de Hephaistos


    Maar alles veranderde toen de eerste machtsgreep werd gepleegd.
    De harmonie in de stad word ruw verstoord door een grote groep van het anti democratische bondgenootschap. (ADB)
    Deze beweging is fel tegen de senaat en heeft zo diens eigen richtlijnen, welken minder sociale regels inhouden en een rangschikking onder de bevolking.
    Ook zijn zij meer van het idee om strikte richtlijnen aan te geven en om gewoon de oude vertrouwde technologie terug te halen (Normale auto's, normale mobieltjes in plaats van de nieuwe en soms hersens gestuurde apparatuur van Pandora.)
    De Ares sloot zich aan bij de ADB en verraadde daarmee alle andere leiders.
    Minderwaardige mensen worden onderdruk en soms zelfs opgepakt.
    De Apollo en Hephaistos werden gevangen gezet in speciale gevangenissen, diep in de grond.

    Als inwoner van deze stad schrijf jij hoe jouw personage het beleefd/ overleefd.
    Je kan een lid zijn van de Rebellen van de DSPS, je kan een aanhanger zijn van de ADB.
    Je kan ook gewoon een onschuldige inwoner zijn die in van alles word getrokken of waar hij juist allemaal bij voorbij gaat.
    MAAR ! je bent een student tussen de 16 en 25 jaar! dat is een vaste eis, dus als je ergens wilt werken, kan dat natuurlijk, Maar vergeet daarbij dus niet dat je ook nog normaal naar school moet !, elke jongere kan natuurlijk wel bij een club zitten of bij een bende.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Personageschets

    Naam:
    Leeftijd:
    Welke school:
    Innerlijk :
    Uiterlijk : (Graag met foto)
    Geschiedenis :
    Hoor je ergens bij (bende, rebellen, etc.):
    Overige informatie :

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ik neem aan dat de regels voor iedereen eigenlijk al wel duidelijk zijn aangezien het gewoon standaard RPG regels zijn.
    Zijn er toch nog onduidelijkheden, dan hoor ik het graag.
    Hier toch nog een paar :

    ~ Minimaal 250 woorden per post
    ~ Vloeken mag, maar hou het nog wel netjes
    ~ Bestuur alleen je eigen personage



    Deelnemers

    Jongens
    ~Gereserveerd voor Ideas



    Meisjes
    ~ Gereserveerd voor DreamerN
    ~ Gereserveerd voor Delightfully
    ~ Gereserveerd voor SeaWaves



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 0:29 ]


    Credendo Vides

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jammer dat ik veel minder tijd heb :/. Ik ga dit gewoon volgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I don't fully understand all the ADB thingy stuff.. Achja, geef mij maar vrouwelijke rebel. De zoveelste in mijn RPG's de laatste tijd, eens kijken of ik haar wat origineler kan maken (:

    Awh shit, dacht dat er minimum aantal woorden was, nevermind then. Ik vind het altijd zo jammer als ik élke keer 300+ woorden schrijf en ik krijg elke keer een vlugge 100 woordjes post terug.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 19:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik een vrouwelijke rebel reseveren?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ubiquitous schreef:
    I don't fully understand all the ADB thingy stuff.. Achja, geef mij maar vrouwelijke rebel. De zoveelste in mijn RPG's de laatste tijd, eens kijken of ik haar wat origineler kan maken (:

    Awh shit, dacht dat er minimum aantal woorden was, nevermind then. Ik vind het altijd zo jammer als ik élke keer 300+ woorden schrijf en ik krijg elke keer een vlugge 100 woordjes post terug.


    Oké, ik zat dus nog te twijfelen of ik wel of niet een woordminimum te nemen.
    En ik ga het nu toch wel doen.
    Minimaal 250 woorden per post.


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:50 ]


    Tegen wat is een rebel nou een rebel? :p
    En wat is dw ADB nou precies?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou mijn reservatie graag op willen zeggen.


    Ik wil wel eens een jongen. Meisjes heb ik toch al altijd ;p


    Tijd voor koffie.

    Ubiquitous schreef:
    Tegen wat is een rebel nou een rebel? :p
    En wat is dw ADB nou precies?


    Ik zal dat gedeelte nog verder uitbreiden (; Dan komt het waarschijnlijk in de blog over politiek te staan.


    Credendo Vides