Naam: Hester.
Tweed naam: Alissa.
Woont: Den Helder.
Korte info: Ik woon in noord Holland, in een leuk gezellig appartementje, samen met mijn hondje Trix.
Ik heb sinds vier maanden een hele lieve vriend. Ik doe een opleiding facilitair. Wat ik niet echt wilde maar goed nog een halfjaartje.
Ik schrijf ook graag, merendeels voor mezelf.
Ik loop drie volle dagen stage bij een verzorgingshuis voor demente mensen ik vind het super leuk om te doen, en maak ook veel mee.
En ik rij 1 x in de week paard, wat ik leuk vind om te doen.
Ik heb echt een dieren hard, maar heb maar 1 hond het liefst nog een hondje erbij, maar dat doe ik maar niet om dat ik niet heel veel tijd, mijn hondje die ik nu heb heb ik sinds dat ze 7 maanden oud was, ze is nu 15 echt een lieverd van een hond, ze is erg vriendelijk en ze kan een trucje ze kan lachen..
Heb een hekel aan: Mensen die liegen en dat mensen denken dat ze alles zijn.
Bang voor: Spinnen en clowns.
Hobby's: Paardrijden, schrijven, lezen, wandelen.
Favoriete landen: Frankrijk
Waar wil ik het liefst heen: Naar Amerika, Engeland.
Wat voor genre: Ik schrijf nu enkel maar onbekende personen, liefst romantiek drama, en fantasie.
Hoeveel verhalen heb je nu?: ik heb nu 2 verhalen waar ik aan schrijf. De rest van mijn verhalen heb ik verwijdert.
Tweed naam: Alissa.
Woont: Den Helder.
Korte info: Ik woon in noord Holland, in een leuk gezellig appartementje, samen met mijn hondje Trix.
Ik heb sinds vier maanden een hele lieve vriend. Ik doe een opleiding facilitair. Wat ik niet echt wilde maar goed nog een halfjaartje.
Ik schrijf ook graag, merendeels voor mezelf.
Ik loop drie volle dagen stage bij een verzorgingshuis voor demente mensen ik vind het super leuk om te doen, en maak ook veel mee.
En ik rij 1 x in de week paard, wat ik leuk vind om te doen.
Ik heb echt een dieren hard, maar heb maar 1 hond het liefst nog een hondje erbij, maar dat doe ik maar niet om dat ik niet heel veel tijd, mijn hondje die ik nu heb heb ik sinds dat ze 7 maanden oud was, ze is nu 15 echt een lieverd van een hond, ze is erg vriendelijk en ze kan een trucje ze kan lachen..
Heb een hekel aan: Mensen die liegen en dat mensen denken dat ze alles zijn.
Bang voor: Spinnen en clowns.
Hobby's: Paardrijden, schrijven, lezen, wandelen.
Favoriete landen: Frankrijk
Waar wil ik het liefst heen: Naar Amerika, Engeland.
Wat voor genre: Ik schrijf nu enkel maar onbekende personen, liefst romantiek drama, en fantasie.
Hoeveel verhalen heb je nu?: ik heb nu 2 verhalen waar ik aan schrijf. De rest van mijn verhalen heb ik verwijdert.
Lopend verhaal:
I do not want to lose you, stay with me
1206
Life between cowboys and indians
[ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 20:31 ]
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.