Ik heb de laatste avond van mijn vakantie een jongen leren kennen. Hij was heel aardig en we hebben samen een ijsje gehaald en gewoon wat gepraat. Alleen hij heeft mij op de avond hele persoonlijke dingen verteld die je normaal niet verteld aan iemand die je net twee uur kent.
Nu zit hij de hele dag op whapp tegen mij te praten. Eerste probleem, ik kan nooit hele dagen met iemand whappen. Ik weet niet hoe het komt maar de enige met wie ik dagen lang door kan praten is mijn vriend. Maar goed, steeds als ik niet reageer gaat hij steeds iets sturen alleen dan wel een zin per bericht waardoor ik gelijk 15 nieuwe berichten van hem heb.
Nu heeft hij mij ongeveer heel zijn levens verhaal verteld en zit hij steeds te zeggen: 'Ja, je bent heel speciaal.' 'Ik mis je.' 'Je bent zo lekker jezelf, dat vind ik nou zo geweldig aan je.' 'Ik wilde dat je hier was.' 'Ik vond de avond dat ik je leerde kennen een van de geweldigste avonden van mijn leven.' 'Jij zorgt voor afleiding voor al mijn problemen.'
Ik vind dat persoonlijk best wel vreemd om tegen iemand te zeggen die vier uur in het echt hebt gezien en die nog niet eens een week kent. Eerlijk gezegd begin ik me steeds meer aan hem te irriteren maar ik wil hem ook weer niet kwetsen. Mweh, ik weet niet wat ik met hem aan moet want hij is wel aardig en hij bedoelt het echt niet verkeerd.
"Ignite, my love. Ignite."