• Voordat jullie gaan zeuren van "Gosh, weer het zoveelste topic hierover", lees toch eens verder.
    Ik wil graag een paar story's lezen, dus ging ik het forumgedeelte van 'Stories promoten' af. Ik kwam tot het conclusie dat als je om goede stories vraagt, mensen natuurlijk hun eigen story's gaan promoten, omdat iedereen hun eigen story's natuurlijk geweldig vinden.

    Dus dacht ik, dan maak ik eentje waar je andermans verhalen moet promoten en dus niet je eigen.
    Voorbeelden: klik & klik

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:20 ]


    -

    Silence before the Storm || the Hunger Games

    'Someone once said it was choice, not chance, that determines our destiny.
    I used to agree with him all my life. We write our own story, that's what I thought. But after all that happened, I must say that I think I've changed my mind. Because if it was true and I really did have a say in this, I sure would've chosen differently.'




    Official announcement:
    Dear fellow residents of Panem. Soon the annual Hungergames will start again and to make sure this year's Hungergames will last longer than the previous, we decided to team up the districts in 12 seprate teams of two random tributes. Later explanation will follow.
    Sincerely, the Capitol.


    -the 59th Hungergames
    -a story by Cliffhanger & Lacrosse
    -starts 18th of August






    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    Link is het plaatje

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:32 ]


    Physics is awesome

    Merrow's story. :Y)

    Daybreak Revelation
    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama

    Zoiets probeerde ik vorige week ook, maar ik kreeg niet heel veel reacties.

    Ik vind Truth or Dare van Grindelwald erg goed, en ook Adventurer van KillTheSun.


    Every villain is a hero in his own mind.