tja ik weet best dat dit niet de meest geliefde topics zijn, maar goed.
Ik zoek stories die draaien rond een relatie waarin de hoofdkarakters elkaar aanvankelijk niet kunnen uitstaan maar dan langzaam naar elkaar toegroeien.
Dit is een nogal populaire verhaallijn (en nogal cliché, maar ik vind het leuk).
Dat deze verhaallijn erin zit is voor mij het belangrijkst dus het zou fijn zijn mochten jullie het hieronder even vermelden mochten jullie zo'n verhaal kennen, ik kan hem dan zelf wel checken om te zien of het iets voor mij is, maar voor het geval dat je heel veel van dit type verhalen mocht kennen heb ik hieronder toch vermeld waar mijn voorkeur ligt ;d
- Verder lees ik het liefst over bekende personen of personages; voetballers, twilight, harry potter hebben een voorkeur, maar ik lees zeker ook one direction of eventueel zelfs justin bieber (als de story goed geschreven is, en het karakter van het hoofdpersonage mij aanstaat, maakt het me verder niet zoveel uit)
- Liefst heb ik ook dat het verhaal al wat gevorderd of afgelopen is, zodat ik goed door kan lezen.
- Ik lees geen verhalen die eng of gruwelijk zijn.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
[ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 2:33 ]
effort never betrays you