• Ik ben echt zo slecht in namen verzinnen , HELP ME PLEASE ?! Ik zit al een paar dagen te denken van welke naam ik zou kiezen maar het lukt me niet. Can you help me ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    De 1D namen zijn best wel uitgemolken hier op Q... Ik zou een "gewone" kiezen maar als je Directioner bent toch gewoon je PF houden.

    Dragneel schreef:
    De 1D namen zijn best wel uitgemolken hier op Q... Ik zou een "gewone" kiezen maar als je Directioner bent toch gewoon je PF houden.


    dit ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Anders houd je deze toch gewoon totdat je een leuke vindt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    Anders houd je deze toch gewoon totdat je een leuke vindt?


    I can't define who I am.

    Hashiislief


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hoeft niet perse een nieuwe..?


    Your make-up is terrible

    Ga op mijn woordenboek en typ van nederlands naar een andere taal een random woord in...
    Soms komen daar leuke dingen uit.
    Caballo = paard.

    Maar je kan ook gekkere woorden gebruiken

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 20:30 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Een username vinden is gemakkelijk zolang je niet te hard zoekt maar het gewoon simpel houdt. Het is toch maar voor 1 maand, dus zelf al vindt je het niet geweldig geweldig, zoveel maakt het niet uit.
    Is er niets waar je momenteel fan van bent?( echt hoeft niets groot te zijn, gewoon een bepaald liedje, een bepaalde zanger, film die je net hebt gezien en die je goed vindt,...) Ik zou gewoon daarvan de wikipedia pagina opzoeken en er een 'interessant' woord of een goed klinkende naam uithalen.


    effort never betrays you

    Lovestein schreef:
    Een username vinden is gemakkelijk zolang je niet te hard zoekt maar het gewoon simpel houdt. Het is toch maar voor 1 maand, dus zelf al vindt je het niet geweldig geweldig, zoveel maakt het niet uit.
    Is er niets waar je momenteel fan van bent?( echt hoeft niets groot te zijn, gewoon een bepaald liedje, een bepaalde zanger, film die je net hebt gezien en die je goed vindt,...) Ik zou gewoon daarvan de wikipedia pagina opzoeken en er een 'interessant' woord of een goed klinkende naam uithalen.

    Waarom zou je perse je username moeten veranderen en al helemaal in iets wat je niet zo leuk vind. Dat vind ik echt zwaar idioot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kunt de grote namentopics gebruiken.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Well, ik heb gewoon een van mijn favo disney characters genomen (Flynn Rider). Dus wat vind je leuk? Dan kan je daar iets mee doen. En anders zijn sommige woorden ook wel eens leuk. Of je plakt twee random woorden aan elkaar. (Heb ik ooit eens gedaan: BloodyGum, gewoon omdat ik het leuk vond klinken).


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou niet weer een username van 1D gaan doen, maar goed, als je dat super graag wilt, do it.
    Nja, ik heb wel een lijst van leuke usernames.

    - Staphelio
    - Jasuseri
    - Phuarely
    - Gareciale
    - Hunkydoubt
    - Rachoul
    - Erwtoun
    - Saffes
    - Loropea
    - Loppea
    - Dabtulb
    - Netram
    - Rehtaf
    - Eroom
    - Aceila
    - Turtoro
    - Qassy
    - Laiwt
    - Powery
    - Vateria


    Some people are art and do art at the same time

    Namen van personages zijn ook altijd leuk (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Father schreef:
    (...)
    Waarom zou je perse je username moeten veranderen en al helemaal in iets wat je niet zo leuk vind. Dat vind ik echt zwaar idioot.

    Ik bedoelde eerder in de zin dat je niet hoeft te wachten op de perfecte username, wat je misschien wel zou geneigd zijn te doen als hij onveranderbaar was.
    Dat leuk vinden bedoel ik dus op termijn; het is goed genoeg het nu leuk te vinden.
    Ik heb meerdere usernames gehad die te maken hadden met iets wat me toen bezighield (boekenreeksen enzo), en die toen ook leuk waren om te hebben, maar die ik nu toch niet meer opnieuw zou nemen.

    En je username veranderen moet uiteraard niet perse, maar er zijn wel meerdere mensen die toch graag eens veranderen, en deze persoon wilt duidelijk een nieuwe.


    effort never betrays you

    Ga Twitter en Instagram afstruinen? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"