Hallo,
Ik zit een tijdje al met een dilemma..
Ik heb een tijdje terug voor de lol met een vriendin op Omegle gezeten en met mensen gechat. Daar kwam ik een jongen tegen die precies hetzelfde als mij denkt en doet.
We hebben elkaar op Facebook toegevoegd en daar bijna elke dag tegen elkaar gepraat.
Hij woont in Amerika, en ik woon in Nederland, dus we kunnen niet naar elkaar toe. Ik heb research gedaan, maar er zijn veel meer personen met zijn naam. En ook nog eens beroemde mensen, waardoor ik nog meer tijd kwijt ben. Hij is net 18 jaar geworden, terwijl ik pas bijna 14 ben. (leeftijdsverschil is 4 jaar, maar mijn ouders verschillen ook zoveel, dus daar erger ik me niet aan.)
Hij heeft gisteren zijn status veranderd naar "I'm gonna find the one for me. The question is, did I already have her, or will I never realize who it is? Or the third, more preferred option, will I find her and do the right thing to keep her?"
Wat moet ik hiervan denken? Ik vind hem zelf eigenlijk wel leuk, maar dat weet hij volgens mij nog niet..
Groetjes,
Amber.
[ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 12:50 ]
"I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood