Pom schreef:
Alleen die naam al. Nee. Als er alleen al zoveel ego in de titel zit ga ik het niet luisteren. Ik luister liever mijn andere muziek.
Toen ik de titel zag, had ik ook zoiets van, dat kan je niet over je eigen liedje zeggen maar het gaat dus niet over het liedje maar over de tekst van het liedje.
Meh, ik houd vooral van hun vrolijke nummers, zodat ik er zelf ook vrolijk van wordt en dat effect heeft ie wel, dus I like it c: Maar inderdaad jammer dat hij is uitgelekt.
Toen ik de titel zag, had ik ook zoiets van, dat kan je niet over je eigen liedje zeggen maar het gaat dus niet over het liedje maar over de tekst van het liedje.
Alsof hun teksten wel heel veel inhoud hebben. Ik heb voor de gein eens geluisterd, maar niet naar dit nummer hoor. Mijn metal nummers waar je niet eens kon verstaan wat ze schreeuwden hadden meer inhoud dan dat.
Alsof hun teksten wel heel veel inhoud hebben. Ik heb voor de gein eens geluisterd, maar niet naar dit nummer hoor. Mijn metal nummers waar je niet eens kon verstaan wat ze schreeuwden hadden meer inhoud dan dat.
Ieder heeft zijn/haar eigen muzieksmaak, gelukkig.
Het is een wonder dat er geen "na na na" in zit. En de tekst heeft niet eens een betekenis, dus ik snap niet echt wat er nou zo 'speciaal' aan die hopeloze tekst is.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."
Nee, voor inhoud moet je idd niet bij One Direction zijn :')
Het is een wonder dat er geen "na na na" in zit. En de tekst heeft niet eens een betekenis, dus ik snap niet echt wat er nou zo 'speciaal' aan die hopeloze tekst is.
Na na na hebben ze volgens mij maar in maximaal drie liedjes gebruikt dus ik ben niet verbaasd dat ze het in dit liedje niet gebruiken.