• En jahoor, Best Song Ever is uitgelekt.

Wat denken jullie?

[ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 15:25 ]

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Pom schreef:
    Alleen die naam al. Nee. Als er alleen al zoveel ego in de titel zit ga ik het niet luisteren. Ik luister liever mijn andere muziek.

Toen ik de titel zag, had ik ook zoiets van, dat kan je niet over je eigen liedje zeggen maar het gaat dus niet over het liedje maar over de tekst van het liedje.

Physics is awesome

Meh, ik houd vooral van hun vrolijke nummers, zodat ik er zelf ook vrolijk van wordt en dat effect heeft ie wel, dus I like it c: Maar inderdaad jammer dat hij is uitgelekt.

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:04 ]

Happy Birthday my Potter!

Pom schreef:
    (...)

*hap hap hap*
    Je reageert ook overal op hè?

oh ik dacht dat daar topics voor zijn haha nou ja sorry dan

night thinking, day dreaming

Blutbad schreef:
    (...)

Toen ik de titel zag, had ik ook zoiets van, dat kan je niet over je eigen liedje zeggen maar het gaat dus niet over het liedje maar over de tekst van het liedje.

Alsof hun teksten wel heel veel inhoud hebben. Ik heb voor de gein eens geluisterd, maar niet naar dit nummer hoor. Mijn metal nummers waar je niet eens kon verstaan wat ze schreeuwden hadden meer inhoud dan dat.

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:05 ]

26 - 02 - '16

WhiteToms schreef:
    Het blijft jammer dat hij al is uitgelekt, maar het is wel een leuk nummer ^-^

Birds born in a cage think flying is an illness.

oehh leuk ben nu al nieuwsgierig naar de rest van het album maar dat duurt nog tot kerst;(

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Pom schreef:
    (...)

Alsof hun teksten wel heel veel inhoud hebben. Ik heb voor de gein eens geluisterd, maar niet naar dit nummer hoor. Mijn metal nummers waar je niet eens kon verstaan wat ze schreeuwden hadden meer inhoud dan dat.

Ieder heeft zijn/haar eigen muzieksmaak, gelukkig.

Physics is awesome

Meh, ik vind hem tegenvallen. Al is het refrein wel leuk (: De intro komt me alleen best bekend voor...

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:07 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Blutbad schreef:
    (...)

Het is een wonder dat er geen "na na na" in zit. En de tekst heeft niet eens een betekenis, dus ik snap niet echt wat er nou zo 'speciaal' aan die hopeloze tekst is.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Blutbad schreef:
    (...)

Ieder heeft zijn/haar eigen muzieksmaak, gelukkig.

Yep ^^

26 - 02 - '16

Pom schreef:
    (...)

Nee, voor inhoud moet je idd niet bij One Direction zijn :')

To be honest? Not the best song ever. Bah. Ik vind 't zo matig en het heeft niks speciaals.

To infinity and beyond •

ItsNiall schreef:
    Meh, ik vind hem tegenvallen. Al is het refrein wel leuk (: De intro komt me alleen best bekend voor...

Ja, bij de intro dacht ik echt: Wow. En toen de rest kwam dacht ik: Mwah, ach het is in ieder geval vrolijk c:

Abelard schreef:
    (...)

Het is een wonder dat er geen "na na na" in zit. En de tekst heeft niet eens een betekenis, dus ik snap niet echt wat er nou zo 'speciaal' aan die hopeloze tekst is.

Na na na hebben ze volgens mij maar in maximaal drie liedjes gebruikt dus ik ben niet verbaasd dat ze het in dit liedje niet gebruiken.

Physics is awesome

Vivere schreef:
    To be honest? Not the best song ever. Bah. Ik vind 't zo matig en het heeft niks speciaals.

From these ashes, I will rise