• Hi,
    oke, ik had even een vraagje.
    Ik heb net een gif gemaakt via Photoshop en even opgezocht hoe ik deze nou goed opsla. Nu vertelde youtube mij, dat dit moet via save for web. en dit heb ik gedaan.
    Als ik er nu op klik via mijn documenten, opent hij hem netjes via internet. En dat is precies wat ik wil. alleen de url werkt niet.
    Het is dan ook een hele rare url, want hij verwijst naar waar hij vandaan komt en dat is mijn documenten.
    En als ik hem zeg maar hier plaats. dan gebeurt er niets en geeft hij helemaal niets aan.
    Nu heb ik hem proberen te uploaden via www.imageshack.us maar, dan geeft hij enkel het laatste frame van de Gif aan.

Dus ik dacht, Er is vast wel iemand die mij weet te helpen en me kan uitleggen hoe ik hem gewoon op internet kan uploaden en een goede url krijgt, zodat ik hem kan plaatsen.
    waarschijnlijk zal ik wel gewoon iets doms doen en is het heel makkelijk, maar ik heb werkelijk geen idee. ;x
    Alvast bedankt :3

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Tinypic vind ik zelf wel heel goed.

Some people are art and do art at the same time

dus toch. Hij gaf daar de eerste keer een foutmelding aan, dus ik dacht, dat die geen gifs pakten.
    maar ik zou toen vast de normale opgeslagen versie hebben gepakt, in plaats van die voor het web. Maar hij doet het. dankje. ;3
    dus er kan meteen een slotje op. ;x
    voel me heel dom nu.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''