• Kan spoilers van TV-serie The Fosters bevatten

Momenteel kijk ik de serie The Fosters en daar zit echt zo'n ontzettend lieve jongen in!
    Een jongen, Jude, woont met z'n zus in een pleeggezin (het is te ingewikkeld om het helemaal uit te leggen, daarvoor moet je echt de serie kijken :Y)). Op een dag lakt zijn pleegzus Mariana Jude's nagels en met die nagellak op gaat hij naar school. Elke school heeft natuurlijk zijn pestkoppen, en de pestkoppen van zijn school scholden hem uit en ramden hem tegen de kluisjes, vanwege die nagel. Zijn vriend Connor zag dat. Volgende dag: Connor komt ook met nagellak op naar school.
    In de aflevering waar ik nu in zit, is Connor bij Jude thuis voor een schoolproject. In de kamer van Jude en zijn pleegbroer, Jesus, ziet Connor een shirt van een footballspeler liggen, waarop hij aan Jude vraagt wie zijn favoriete speler is. Jude probeert eentje te verzinnen, maar zegt uiteindelijk dat hij het niet weet omdat hij geen football kijkt en dat het shirt van Jesus is. Dan ziet Connor een skateboard liggen, waarop Jude zegt dat die ook van Jesus is, en dat praktisch alles wat in de kamer ligt van Jesus is. Connor vraagt waarom hij geen spullen heeft en Jude antwoord dat hij niet veel spullen heeft, omdat hij vaak verhuisd en spullen dan snel kwijtraken of gestolen worden, waarop Connor zegt dat het eigenlijk helemaal niet nodig is om veel spullen te hebben.
    Iets later verzint Jude dat zijn vader eigenlijk heel rijk is en zegt dat tegen Connor, waarop Connor zegt dat Jude niet tegen hem hoeft te liegen. Ze werken niet verder aan het project en Connor laat Jude op zijn PSP spelen. Als Connor uiteindelijk naar huis moet, geeft hij zijn PSP aan Jude. Jude weigert eerst, maar Connor zegt dat hij wilt dat Jude het aanneemt.

I really love Connor. Zeg nou zelf, welke jongen zou nou nagellak op doen voor zijn vriend naar school, of hem zijn PSP geven?
    Als ik later een kind krijg, dan wil ik echt zo'n kind hebben.
    Nog iemand die later zo'n geweldig kind wilt hebben, of iets anders geweldigs weten wat een kind (in een serie/film of real life) gedaan heeft?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

That's really cute:')
    Was idereen maar zo...-Zucht-

Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

Awh, das pas een hele goede vriend!!

-

Wrennah schreef:
    Awh, das pas een hele goede vriend!!

26 - 02 - '16