• Ik ben sinds een paar dagen ontiegelijk moe, duizelig, kan nauwelijks meer iets doen, heb geen honger meer en tril op dit moment over m'n hele lichaam. :/ Ik zit.in Italië en ga pas naar de dokter als ik weer thuis ben, maar ik maak mezelf nu helemaal gek door te denken dat ik erge ziektes heb zoals een hersentumor (heb ook steken in m'n hoofd) terwijl dat volge.s mij nergens op slaat. Weet iemans misschien wat dit wel is, want ik kan wl janken. :/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee sorry!
    Niet het ergste denken
    Sterkte!
    (flower)(H)(K)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Misschien pfeiffer/klierkoorts, maar ik ben geen dokter. Ik zou inderdaad naar de dokter gaan als je weer terug bent en nu even rustig aan doen..

    Ik heb het ook weleens als ik ziek ben, maar dat is dan gewoon een griep..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    Ik heb het ook weleens als ik ziek ben, maar dat is dan gewoon een griep..


    -

    Nathness schreef:
    Ik heb het ook weleens als ik ziek ben, maar dat is dan gewoon een griep..


    Dit. En beterschap natuurlijk!


    •*• Lululu •*•

    Oei veel sterkte. Maak je niet druk. Je kan wel enkele dagen voort hoor ;). De dokter zal je wel helpen


    I'm a girl in the world

    Heimwee. =)
    Soms heeft je lichaam dat onbewust.

    Zoals ook al gezegd: klierkoorts. Dat zijn ook enkele symptomen die ik heb. Maar dat wil niet zeggen dat je klierkoorts hebt.
    Je kan ook iets simpels als een griepje hebben.

    Gewoon naar de dokter.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb je lang in de zon gelegen? Het zou wel eens een zonneslag kunnen zijn, of een hitteslag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lijkt me een griepje.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik voel mij zo wanneer ik griep heb, of als ik een zonnesteek heb. Beiden zijn niet heel erg en gaan vanzelf weer over, dus als ik jou was zou ik je niet te druk maken. Dan kan je wel je hele leven bang zijn en niks meer doen, omdat alles wat je wel eens hebt, al is het maar een beetje hoofdpijn, zou kunnen duiden op ernstige ziektes :')
    Als het trouwens een zonnesteek is, moet je veel hoedjes en dergelijke dragen buiten, in de schaduw blijven, veel water drinken en een tijdje op bed liggen met een natte koude lap op je voorhoofd wil ook nog wel eens helpen. Misschien dat het dan overgaat c;

    Beterschap en ik hoop dat je ondanks dit alles toch nog een beetje kunt genieten.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb daar bijna altijd last van als ik op vakantie ga naar Frankrijk. Simpelweg omdat ik het dan erg warm heb, plus ik drink niet altijd genoeg water en ik kan sowieso al niet goed tegen de zon. Daarboven komt nog dat ik waarschijnlijk een te kort heb aan ijzer.
    Duuuus, ik weet niet precies wat jij dan hebt, maar misschien moet je meer water drinken?

    Genoeg gedronken? Dat soort dingen overkomen mij vaak en ik drink echt veel te weinig.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Last van de warmte? (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het klinkt als een zonnesteek ^^


    i put the fun in funeral