• Glee-ster Cory Monteith (31) dood gevonden in hotelkamer
    De Canadese Glee-acteur Corey Monteith (31) is zaterdag dood in zijn hotelkamer in de Canadese stad Vancouver gevonden.

    Dat heeft de lokale politie zondag (Nederlandse tijd) bevestigd.
    Monteith werd bekend door zijn hoofdrol in Glee als de scholier en footballspeler Finn Hudson. De acteur vertolkte het personage vanaf het begin van de serie in 2009. Glee wordt sinds 2010 in Nederland uitgezonden.
    Zijn lichaam zou zijn ontdekt toen hij zaterdag verzuimd had uit te checken in het hotel in de binnenstad van Vancouver, waar hij op 6 juli zijn intrek had genomen.
    Doodsoorzaak
    Hij had gezelschap in zijn kamer op vrijdagavond, maar uit de gegevens van de sleutelkaart van de hotelkamer blijkt dat hij alleen was toen hij stierf.
    De doodsoorzaak is niet bekend, maar de politie zou niet uitgegaan van geweld. Er wordt maandag autopsie op het lichaam van Monteith uitgevoerd.
    Mogelijk overleed de Canadese acteur, die eerder met verslavingen kampte, aan een overdosis. Monteith liet zich in maart opnemen in een ontwenningskliniek.


    Rest in peace, Cory. Ik ben niet eens een gleek, ik had glee wel altijd gevolgd, maar dit kon ik niet geloven toen ik het las op Twitter.
    Over twee week zou hij ook nog met co-star en vriendin Lea Michele (Rachel Berry, Glee) gaan trouwen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dit topic is er al sinds vanmorgen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dit topic is er al sinds vanmorgen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Assassin schreef:
    Dit topic is er al sinds vanmorgen.


    Ik heb nog gezocht of er nog een topic was, over heen gekeken I guess.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hij staat bij Media ;)

    Slotje


    Life is hard and then we die