• Hallo allemaal,


    Ik heb ook nog een ander account waar andere verhalen op staan bij: Downey.
    Ik wil zoooo graag mijn schrijfstijl verbeteren, want het zal een deel uitmaken voor mijn toekomst.
    En aangezien er hier op Quizlet fantastische schrijvers zijn, creatieve mensen, mensen met een goed inzicht,
    zou ik jullie graag willen vragen om mijn verhalen te lezen, zoals, Eyes On Fire - Twilight* , ben nog niet klaar,
    maar ik zou het ontzettend waarderen als jullie een reactie achter zouden kunnen laten met verbeter punten,
    ik maak wel spelling fouten, ben namelijk dyslectisch, maar doe m'n best hihi.

    pls help me :)

    xx RDJcullen

    Roosmarijn

    Betareaders. Die kun je aanvragen door naar de details van je story te gaan, en dan naar beneden scrollen, naar je hoofdstukken. Schuin onder één hoofdstuk staat er 'beta aanvragen'. Betareaders zijn mensen die je helpen met spellingfouten et cetera in je hoofdstuk.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Betareaders. Die kun je aanvragen door naar de details van je story te gaan, en dan naar beneden scrollen, naar je hoofdstukken. Schuin onder één hoofdstuk staat er 'beta aanvragen'. Betareaders zijn mensen die je helpen met spellingfouten et cetera in je hoofdstuk.

    Die zijn er speciaal voor ja :]


    If a writer falls in love with you, you can never die