Titel: Never Let Me Go
Extra tekst: /
Lettertypes: Wat het beste bij de cover past.
Afbeeldingen:
1.
2.
3.
4.
Sfeer: Liefde, Iemand verliezen, vriendschap.
Beschrijving:
Vijf intelligente jongens genaamd Liam, Zayn, Niall, Harry en Louis hebben een bijzondere vriendschap. Samen zitten ze op een kostschool genaamd Hailsham, die zonder dat de vijf beste vrienden het weten de kinderen die op de school zitten opvoed om later donor te worden.
De school laat hen op groeien met kunst en muziek.
Een keer per jaar komt Madame langs om kunstwerken van de kinderen mee te nemen en ze te bewaren. Wanneer de jongens langzamerhand op groeien ontstaat er tussen Louis en Harry een sterke band, en Liam die vol jaloezie zit besluit er tussen te komen en beslist dat Louis de gene is waar hij het meest van zou gaan houden.
Na Hailsham, zijn de jongens 18/19 jaar en gaan ze op bezoek bij een studenten huis waar ze verblijven tot ze worden op geroepen voor hun werk en om uit eindelijk hun oproep krijgen om donor te worden iets wat al jaren lang vast staat.
Harry ontdekt hier dat hij sterkere gevoelens voor Louis begint te krijgen, en het gerucht komt dat ze vijf jaar uitstel kunnen krijgen voor koppels die echte liefde hebben.
Maar de liefde zou niet lang stand houden als ze horen dat twee van hun beste vrienden al twee donors hebben geleverd en niet lang meer zullen hebben, besluiten de twee jongens om hun vroegere vrienden groep voor een keer bij elkaar te brengen.
Extra: Ik zal op vakantie zijn, en waarschijnlijk kan ik dan niet snel reageren. Zou je me dan willen waarschuwen als hij af is?
&
Titel: Nergens (kan nog veranderen)
Extra Tekst: /
Lettertypes: Wat het beste bij de cover past.
Afbeeldingen:
1.
2.
3.
4
Sfeer:
Beschrijving: Er zijn 5 legendes in het land Elbe.
Vuur, water, aarde, lucht, en leven. Ze hielden de balans tussen goed en kwaad
De wereld was een grote harmonieuze plek, de mensen en de natuur waren perfect in evenwicht.
Maar dan, de grootste bedreiging in leeftijd wordt geconfronteerd met de legendes.
Maar ze kon niet worden gevonden, de legenden verdwenen. Sommige mensen zeggen dat een aantal van hen had de duistere krachten gebundeld, maar de meeste van de burgers denkt dat de legendes werd bang en rende weg, of ze gewoon makkelijk stierf in een gevecht.
Vijfitg jaar later; Duistere krachten zijn uitspraak over het land van Elbe. De koning, koningin en hun dochter worden opgesloten in de diepste kerkers. De hoofdstad Riverdall ligt in de handen van de onsterfelijke duistere vrouwe Morgana.
Maar een nieuwe generatie wordt geboren onder hen. Inmiddels weten er 4 van hun lot bestemming, maar moet de 5e nog worden gevonden en getreent voordat ze Morgana uberhout kunnen stoppen.
Zal het hun optijd lukken?
Extra:
"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."