• We kennen elkaar al ons hele leven en tot groep 5 (leeftijd van 8) kwamen we letterlijk bijna elke dag bij elkaar spelen, meestal bij mij thuis. Daarna van groep 6-8 zaten we in andere klassen, we spraken minder af maar toch nog steeds heel regelmatig. Nou ja op de middelbare school werd spraken we ook nog wel met elkaar af, vooral in de zomervakantie enzo dan deden we vaak dagen achter elkaar samen schietspelletjs online op de computer enzo. Maar sinds een tijdje hoeft ze me helemaal niet meer en ik voel me achteraf gezien heel erg gebruikt, vroeger gingen we namelijk bij mij thuis vaak omdat ik meer speelgoed had en in de zomervakantie heb ik een donkerbruin vermoeden dat ze gewoon niks beters te doen had.

Nu al een hele tijd kijkt ze helemaal niet naar me om, zelfs als ik aangeef dat ze me gewoon mag bellen om iets te doen als ze zich verveeld. Dan zet ze op twitter dat ze niks te doen heeft ofzo en dat lees ik dan maar ze belt me gewoon niet en dan als ik zeg dat we al te lang niks hebben gedaan dan heeft ze het zogenaamd druk terwijl ze ondertussen met andere mensen wel afspreekt en zich ook dagen verveeld.>_<

Ik ben altijd al veel te aardig geweest en dat verdient ze eigenlijk helemaal niet maar ik kan mensen gewoon moeilijk de rug toe keren, dat zit niet echt in me en ik vind het vreselijk kut.

[ topic verplaatst door een moderator ]

You were born original, don't die as a copy.

Ik weet niet helemaal wat je verwacht dat we zeggen; 'Je bent helemaal gelijk, wat een egoïstische bitch'
    Ik ken jou niet en haar al helemaal niet, ik ga hier geen oordeel over vellen.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Volgens mij ben je gewoon veel te aardig voor haar, maar goed ik ken de hele situatie niet.

[ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:38 ]

26 - 02 - '16

Ik denk dat je zelf het beste kan bepalen wat je hiermee moet doen. Als je denkt dat het geen zin meer heeft dan stop je er gewoon mee.

Waarom zeg je dat gewoon niet tegen haar? Gooi het er lekker uit bij dr, kijken wat ze zegt :Y)

"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

Alecia schreef:
    Volgens mij ben je gewoon veel te aardig voor haar, maar goed ik ken de hele situatie niet.

-

Sinistre schreef:
    Ik weet niet helemaal wat je verwacht dat we zeggen; 'Je bent helemaal gelijk, wat een egoïstische bitch'

Ik moest het eigenlijk gewoon even kwijt.=x

Ken dat gevoel wel, heb dat wel eens met "vrienden" van me. Als je het gevoel hebt dat jij 200% geeft voor jullie 'vriendschap' en zij maar 40% of iets dergelijks, gaat het sowieso niet werken.

I can't define who I am.

Vriendinnen kunnen nou eenmaal uit elkaar groeien. Blijkbaar heeft zij geen behoefte meer aan contact met jou en als het contact nog maar van één kant komt, kun je het soms beter laten gaan. Onthoud gewoon de leuke momenten die je met elkaar gehad hebt als leuke herinneringen en maak ze niet zwart door te denken dat ze je gebruikte, want op dat moment had je het gezellig met haar.
    Laat het gewoon los en zoek iemand die jou gezelschap wel waardeert.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Sinistre schreef:

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

SPECS schreef:
    (...)

Dat snap ik wel. Het is ook wel frustrerend als je je inzet voor iets en zij het af laat weten.

26 - 02 - '16

Alecia schreef:

dit, en verder zou je eens moeten proberen haar gewoon recht aan te spreken van: waarom zeg je de laatste tijd niets meer? of kijk je niet meer naar me om? confronteer haar met wat ze doet en wees duidelijk hoe jij je erover voelt.

oh en het is ook belangrijk dat je goede (of gewone) contacten houdt met andere vrienden (mensen uit je klas idk) zodat wanneer zij 'je laat vallen' je niet afhankelijk van haar bent en dus niet door haar bijvoorbeeld een soort eenzaam wordt.
    veel sterkte ermee en ik hoop toch dat jullie vriendschap goedkomt, want het is vaak jammer als zo'n sterke en langdurige vriendschap kapotgaat (flower)

My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

fallenbadass schreef:
    Waarom zeg je dat gewoon niet tegen haar? Gooi het er lekker uit bij dr, kijken wat ze zegt :Y)

What do we say to the god of death? ''Not today.''

SPECS schreef:
    (...)

Dan schrijf je het in een dagboek, iets op Quizlet zetten is meestal een signaal dat je bevestiging wil. Dat is niets slechts, maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe je hiermee om moet gaan.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ah ja, dat ken ik. :Y)
    Maar ja, just move on with your life, je vindt wel weer nieuwe vrienden.

"Well, well. Look who we've got here!"

TragicYouth schreef:
    Ken dat gevoel wel, heb dat wel eens met "vrienden" van me. Als je het gevoel hebt dat jij 200% geeft voor jullie 'vriendschap' en zij maar 40% of iets dergelijks, gaat het sowieso niet werken.

Dat gevoel heb ik heel sterk ja/