• Ik was op mijn profiel aan het kijken tussen alle stories die ik heb en er staat dat ik 3 pagina's heb, wat klopt. Ook staat er dat hij laat zien op volgorde van user. Het probleem is dat hij elke keer dezelfde stories laat zien als ik van pagina wissel, maar in verschillende volgorde. Ik weet dat hij meerdere gewoon niet laat zien. Ik heb even een aantal screenshots gemaakt zodat jullie het ook kunnen zien. Klik erop voor groter.





    Hij laat dus niet alle stories zien en herhaalt gewoon wat er al stond in andere volgorde. Hebben jullie dat ook?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb zes pagina's, maar bij mij lijkt het gewoon te werken. Vreemd.

    Edit: Op jouw profiel werkt het trouwens ook gewoon. Ik zie steeds andere stories.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het geprobeerd op jouw profiel en zie steeds dezelfde stories, inderdaad. Raar.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie ook steeds dezelfde verhalen staan. Raar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Square schreef:
    Ik heb zes pagina's, maar bij mij lijkt het gewoon te werken. Vreemd.

    Edit: Op jouw profiel werkt het trouwens ook gewoon. Ik zie steeds andere stories.


    Op jou profiel zie ik wel elke keer andere. Maar op die van mij niet.


    Your make-up is terrible

    Ik zie het ook, maar alleen op die van jou.


    •*• Lululu •*•

    Assassin schreef:
    (...)

    Op jou profiel zie ik wel elke keer andere. Maar op die van mij niet.


    Ik ben nog eens op jouw profiel geweest en ik weet niet precies of ik de eerste keer een beetje blind was of dat het toen wel gewoon werkte - waarschijnlijk dat eerste, sorry ^^' - maar je hebt gelijk, ik zie bij jou ook dezelfde stories. Dat is wel heel raar, want verder lijkt het overal gewoon goed te gaan. Heb je al eens geprobeerd de volgorde te veranderen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben nog eens op jouw profiel geweest en ik weet niet precies of ik de eerste keer een beetje blind was of dat het toen wel gewoon werkte - waarschijnlijk dat eerste, sorry ^^' - maar je hebt gelijk, ik zie bij jou ook dezelfde stories. Dat is wel heel raar, want verder lijkt het overal gewoon goed te gaan. Heb je al eens geprobeerd de volgorde te veranderen?


    Ja, op die manier gaat het wel gewoon goed, het is zo raar.


    Your make-up is terrible

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Kan ik het topic sluiten Assassin, of had je er nog een vraag over? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sluit maar.


    Your make-up is terrible