Hee People,! =]
Ik ben Echt zenuwachtig voor vandaag,Want ik krijg vandaag mijn neus piercing,Ik laat hem echt piercing en niet schieten,
Heeft iemand van jullie er al 1? en kan Je mij dan wat uitleg geven hoe dat gaat?en of het pyn doet ensoow? Please?
het lijkt me best wel eng,Maar ik wil hem zoooooo Graag!!
x Thnx,
-
22 okt 2008 - 8:1622 okt 2008 - 8:34
Nou ik heb er nog geen maar wil er wel een paar
Nou het gaat zo: Meestal zit je (Tenminste zo ging het bij me moeder) op een stoel en dan zetten ze de piercing met een naald maar als je flink ben voel je er niks vanSharon<3Moos
22 okt 2008 - 8:38Nou ik heb er nog geen maar wil er wel een paar
Nou het gaat zo: Meestal zit je (Tenminste zo ging het bij me moeder) op een stoel en dan zetten ze de piercing met een naald maar als je flink ben voel je er niks van
Wahhaa,! x'D oke dan.
Nou, Ik zal zien,, Of ik de boel bij elkaar gil,Of braaff stil zit(A)
x'D thnx voor je uitleg22 okt 2008 - 8:40Nou aan je type te merken ben je wel een flinke meid
Maar nergens druk om maken EN JE VOORAL NIET ZENUWACHTIG MAKEN oke anders doet het wel een beetje pijnSharon<3Moos
22 okt 2008 - 8:42Nou aan je type te merken ben je wel een flinke meid
Maar nergens druk om maken EN JE VOORAL NIET ZENUWACHTIG MAKEN oke anders doet het wel een beetje pijn
OkeOke.
al snel ben ikk niet zenuwachtig meer x'D
Hoesoo aan myn typen zie je dat? x'D
omg help
Thnx vOor je Tipp hea x'D WAt makkelijker gezegt is,dan gedaan x']22 okt 2008 - 9:07Ik heb er een!![/voelt zich even trots.]
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
22 okt 2008 - 9:09Ik heb er een!![/voelt zich even trots.]
Wil je me vertellen hoe dat gaat?! ^^
please?! <322 okt 2008 - 9:11Ik heb er ook een!
22 okt 2008 - 9:11Ik heb er ook een!
Ja, Wil je me vertellen HOe dat gaat?! ^^
x22 okt 2008 - 9:12Nou eigenlijk heel gewoon,.x'D[/sorry is er niet helemaal bij.]
22 okt 2008 - 9:12haha sry
Naja, ik heb um laten schieten zoals een oorbel . het doet egt niet zoveel pijn als je denk hoor22 okt 2008 - 9:14Nee klopt het valt allemaal wel mee, ergens anders aan denken en hij zit er zo in,..!
22 okt 2008 - 9:14yapz
alleen je moet um wel goed schoon maken22 okt 2008 - 9:15Nou eigenlijk heel gewoon,.x'D[/sorry is er niet helemaal bij.]
x'D
Omg
ja maar,, Heb je hem laten schieten,Of piercen,? ^^22 okt 2008 - 9:1822 okt 2008 - 9:20Piercen.x'D
Vertelllll x'D
wees er ff bij