• KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK

    "I love you, Elijah."


    Pre·pos·ter·ous
    [pri-pos-ter-uhs, -truhs]
    Completely contrary to nature, reason, or common sense; absurd; senseless; utterly foolish: a preposterous tale.


    "That is too sad for me to accept, my lord. Life is too cruel... if we cease to believe in love, why would we want to live?"






    Ik schrijf wanneer ik wil en/of tijd heb.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:05 ]


    I'm on a highway to hell ~

    Ik ga zeker je story lezen ze. Je trailer is ook echt geweldig ze :) xx


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Een beetje jammer dat je Engels gesproken en Nederlands geschreven doet, dat vind ik nogal verwarrend.


    26 - 02 - '16

    De Katerina als in "The Vampire Diaries" schrijf je zonder de "h" in de naam.


    Chaos is a ladder.

    Arryn schreef:
    De Katerina als in "The Vampire Diaries" schrijf je zonder de "h" in de naam.


    Ja klopt, maar het is de Katerina van de serie niet (;


    I'm on a highway to hell ~

    Alecia schreef:
    Een beetje jammer dat je Engels gesproken en Nederlands geschreven doet, dat vind ik nogal verwarrend.


    Hm ik weet nog niet zeker of ik alleen NL - ENG doe of gewoon NL - NL. (;


    I'm on a highway to hell ~

    Heb je eigenlijk wel toestemming om haar video als trailer te gebruiken en er een verhaal op te baseren?


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Heb je eigenlijk wel toestemming om haar video als trailer te gebruiken en er een verhaal op te baseren?


    Ik heb het niet gevraagt, nee. En de trailer zijn gewoon stukjes uit de serie zelf die bij elkaar zijn geplakt. Mijn verhaal lijkt er totaal niet op.


    I'm on a highway to hell ~

    Delusional schreef:
    (...)

    Ik heb het niet gevraagt, nee. En de trailer zijn gewoon stukjes uit de serie zelf die bij elkaar zijn geplakt. Mijn verhaal lijkt er totaal niet op.

    Waarom gebruik je hem dan als trailer?


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Waarom gebruik je hem dan als trailer?


    Omdat de meeste van de stukjes toch voor komen in het verhaal maar ik bedoel meer dat de verhaallijn heel anders is dan wat er in de serie gebeurd. Ik gebruik ook alleen Elijah en soms Niklaus uit de serie.


    I'm on a highway to hell ~

    Delusional schreef:
    (...)

    Ik heb het niet gevraagt, nee. En de trailer zijn gewoon stukjes uit de serie zelf die bij elkaar zijn geplakt. Mijn verhaal lijkt er totaal niet op.

    Dat zal degene die de video gemaakt heeft graag horen zeg. Weetje hoeveel tijd er in zo'n video kruipt? Als iemand die dan zomaar gaat gebruiken zonder het te vragen en er dan ook nog eens zo over gaat praten.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Dat zal degene die de video gemaakt heeft graag horen zeg. Weetje hoeveel tijd er in zo'n video kruipt? Als iemand die dan zomaar gaat gebruiken zonder het te vragen en er dan ook nog eens zo over gaat praten.


    Nou ga het dan maar aan diegene vertellen. Ik gebruik de trailer omdat ik het filmpje geweldig vind hoe het in elkaar is gezet en zeker de achtergrond muziek erbij. Ik bedoel het niet verkeerd of zo.


    I'm on a highway to hell ~