• Hello (:
    Mijn abo lijst begint zo'n beetje leeg te raken, en ik zoek wat nieuwe verhalen.

    Wat ik lees:
    - Justin Bieber
    - Twilight, liefst wolfpack > mag ook iemand apart van de wolfpack.
    - Draco Malfoy

    Wat ik absoluut niet lees:
    - One Direction > hier valt alles onder!
    - The Hungergames
    - Voetbal
    - Horror

    Eisen:
    - Het verhaal is afgelopen of het verhaal is al bezig, maar heeft niet meer dan 50 hoofdstukken
    - ABN
    - Geschreven in de ik-vorm

    Staat je verhaal er niet bij, plaats een reactie en ik bekijk hem alsnog! OP's zijn welkom, maar kleine kans dat ik ze ga lezen, tenzij het me aanspreekt (:


    Geen idee óf dit topic hier goed staat :3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 18:32 ]


    Not all those who wander are lost.

    Voldemort en zijn Death Eaters bereiden zich voor op de grote confrontatie met Harry Potter. Ondanks dat hij dit niet laat blijken, is The Dark Lord niet helemaal zeker van zijn zaak. Hij laat zijn volgelingen een zoektocht ondergaan naar een lang verloren artefact dat ooit in zijn bezit is geweest. Als Bellatrix het voorwerp heeft opgespoord, lijkt de overwinning heel dichtbij. Het enige probleem is dat het in handen is van de 21-jarige jager van het Ierse Quidditch team.
    Voldemort legt de opdracht om het artefact te bemachtigen in handen van één van zijn laatste rekruten, Draco Malfoy. Voor hem de ideale kans om zich te bewijzen tegenover de Tiran en om zijn veiligheid te garanderen. Alleen raakt Draco er dieper in verwikkelt dan hij ooit verwacht had. Wat als zijn leven niet langer het enige is wat op het spel staat.

    # Nederlands geschreven
    # Ramsays Production
    # Willa Holland


    And in that moment, we were infinite.

    Ik weet niet of je OP's leest, maar hier zijn mijn twee lopende



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton









    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator
    Written by Silverton

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:51 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wilde eigenlijk Believe voorstellen, maar zo te zien heb je daar al een abo op :Y).

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    http://www.quizlet.nl/stories/116421/its-begin-with-love-letter/

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:54 ]


    Kawaii ^w^

    Beginpost aangepast qua OP's. (:




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Every villain is a hero in his own mind.

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    *DL is niet echt een horror verhaal.


    -

    magical-difference



    Maya Port zit zolang ze zich kan herinneren in het weeshuis. Ze zou niet weten wie haar ouders zijn en wat haar afkomst is. Als ze op een middag door het bos loopt en bij de oude fontein staat ziet ze een schaduw. Ze wordt bang en rent weg van de plek. maar als ze uit angst aan dagboek vergeet, moet ze toch terug. dan blijkt de Vreemde Schaduw van een jongen te zijn. een Jongen die zich afstandelijk en bot tegen haar gedraagt. als ze in een opwelling achter hem aangaat wordt ze als het ware mee gesleurd naar zijn wereld de wereld van de Magie, tovenaars en heksen.
    worden ze verliefd? is dit draco's eerste liefde met een dreuzel?


    http://www.quizlet.nl/stories/45348/magical-difference/


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn nieuwe story. Gebaseerd op Harry potter. De zelfde docenten en Albus Perkamentus als schoolhoofd, Maar totaal andere leerlingen.




    Trailer:


    For the king
    Rose is de koningsdochter - Will de bakkerszoon. Van kleins af aan zijn Rose en Will al beste vrienden en elke dag riskeren ze gevaarlijke -en zelfs levensbedreigende - straffen om elkaar in het geheim te ontmoeten; diep in het groene, grote woud. Als Rose gedwongen wordt door haar vader en stiefmoeder om te gaan trouwen, besluit ze samen met Will om ergens heen te vluchten. Maar eenmaal op weg, komen ze heel ergens anders aan dan dat ze voor ogen hadden... Met z'n tweeën gaan ze een reis tegemoet vol gevaar, spanning en avontuur. Zal dit goed aflopen? En komen ze ooit nog thuis?

    Wishes are only granted in Fairy Tales.









    Trailer
    Start 18-06-2013
    Eindigt eind 2013
    OP | Fantasy | Avontuur | Historie
    Deelt mee aan SOTY
    ©Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -> Slotje op aanvraag van de topic-maakster.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.