• Eergisteren is mijn laptop gecrasht... het was nog niet zeker hoe erg het was en of ik iets kwijt was, maar gister is het duidelijk geworden: alles is weg. De harde schijf is kapot gegaan en ik ben nu al mijn foto's, videos, verhalen en nog veel meer kwijt en ik baal echt heel hard.
    Daarom heb ik een tip voor jullie:
    MAAK EEN BACK-UP!
    Echt waar, het zit in een klein hoekje en je weet nooit wanneer het kan gebeuren. Dus als ik jullie was zou ik een back-up kopen, of een externe harde schijf. Of je mailt voortaan al je verhalen naar jezelf toe. Ook kan je een groot deel op een usb of op dropbox zetten, maar echt. Als het een keer gebeurt dat je computer crasht en je geen back-up hebt gemaakt... dan haat je je leven, echt waar :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 12:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik schrijf het alleen maar op Quizlet, dus als het crasht, staat het nog wel op Quizlet.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik schrijf het alleen maar op Quizlet, dus als het crasht, staat het nog wel op Quizlet.

    Ja, dat heb ik gelukkig ook met een paar verhalen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn spullen crashen zo vaak :'D Maar ik maak nooit backups, vergeet het gewoon. Binnenkort toch maar weer eens doen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 12:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mijn spullen crashen zo vaak :'D Maar ik maak nooit backups, vergeet het gewoon. Binnenkort toch maar weer eens doen.

    Haha, goed idee ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik maak altijd back-ups sinds mijn laptop een keer bijna gecrashed is, gelukkig kon mijn vader toen wel al mijn bestanden er nog vanaf halen. Sterkte! 't is echt kut als je alles kwijt bent!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Younique schreef:
    Ik maak altijd back-ups sinds mijn laptop een keer bijna gecrashed is, gelukkig kon mijn vader toen wel al mijn bestanden er nog vanaf halen. Sterkte! 't is echt kut als je alles kwijt bent!

    Slim en thank you :c het is vooral lullig dat ik net twee dagen daarvoor een verhaal van Quizlet gehaald heb om opnieuw te schrijven, waarom ben ik zo dom?! O.o asdfghjkl


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik weet hoe kut dat voelt, en dan kan ik ook zo fijn snel boos worden. :')

    If it makes you feel any better, here are two GIFs.


    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 21:34 ]

    THANKS OBAMA.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    THANKS OBAMA.

    +1

    Sinistre schreef:
    THANKS OBAMA.

    Lol mijn vriendinnen noemen me altijd obama, geeeeen idee why x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dragneel schreef:
    Ik weet hoe kut dat voelt, en dan kan ik ook zo fijn snel boos worden. :')

    If it makes you feel any better, here are two GIFs.



    Haha lol thank you ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik schrijf al mijn verhalen op google docs, kan ik het ook niet vergeten op te slaan of als hij uit valt heb ik hem nogsteeds;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    D'awwh, ik las 't al in een ander topic.
    Echt vervelend voor je :c


    26 - 02 - '16

    JJHamblett schreef:
    Ik schrijf al mijn verhalen op google docs, kan ik het ook niet vergeten op te slaan of als hij uit valt heb ik hem nogsteeds;D

    Owja dat is ook wel slim, ik ga denk ik gewoon alles voortaan naar mezelf mailen of in dropbox zetten ofzo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik schrijf het alleen maar op Quizlet, dus als het crasht, staat het nog wel op Quizlet.


    Weet je wel dat Q ooit is gecrashd? Veel mensen waren hun verhalen kwijt. Dus zet niet al je hopen op Q.


    -