Bang Gevoelsmatig steek ik mijn hand uit, zoekend naar jouw hand. Ik grijp steeds maar in de lucht, steeds mis in het goed van Jan zonder Land. Ik steek langzaam een been naar voren, geritsel van een been weer terug. Ik doe een pas naar voren, maar al die malen jij weer te vlug. Ik draai terug naar achteren, schouders recht naar voren. Ik doe een pas terug, zoeken naar dit is verloren. Gestommel van een been, het snelle suizen van een hand. Ik weet dat jij het bent, wiens hand op mijn schouder is beland. Klik op het gedicht voor de link.
Bang Gevoelsmatig steek ik mijn hand uit, zoekend naar jouw hand. Ik grijp steeds maar in de lucht, steeds mis in het goed van Jan zonder Land. Ik steek langzaam een been naar voren, geritsel van een been weer terug. Ik doe een pas naar voren, maar al die malen jij weer te vlug. Ik draai terug naar achteren, schouders recht naar voren. Ik doe een pas terug, zoeken naar dit is verloren. Gestommel van een been, het snelle suizen van een hand. Ik weet dat jij het bent, wiens hand op mijn schouder is beland.
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Stiekem vind ik dat er geen ''Jan zonder Land'' moet staan, maar ''Epke zonder Land'' Maar mooi gedicht verder!
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
FloraBunce schreef: Stiekem vind ik dat er geen ''Jan zonder Land'' moet staan, maar ''Epke zonder Land'' Maar mooi gedicht verder!