Ik heb toestemming van: Yoda
door Sofie
Topic 1
En hier hebben we weer eens een fotobewerkwedstrijd, met covers, ‘fotoshopping’, foto manipulatie en nog véél meer! Iedereen is van harte welkom. ^^
De wedstrijd.
Jury
Sofie / ABBA
Deelnemers: VOL
1. Michelle / Macabre J
8.7 – 8.0 – 9.0 – 9.0 – 9.7
2. Aniek / Donner
7.8 – 8.9 – Joker – 7.9 – 6.7
3. Indra / LittleStars
8.0 – 7.6 – Joker – 7.9 – 6.0
4. Justine / Merrow J
9.1 – 8.8 – 9.0 – 8.9 – 8.5
5. Joy / Demitria J
7.4 – 7.3 – 5.5 – 7.5 – 8.9
6. Noa / xxxHappiness
6.2 – 7.3 – Joker – 4.4 – 6.1
7. Femke / Mohn Ingeleverd: 6
7.8 – 8.5 – 7.5 – 7.1 – Joker
8. Nynk / Fauxlivia
9.3 – Joker – 9.6 – 7.9 – 6.5
9. Sarah / Theta J Ingeleverd: 6 & 7
8.9 – 7.0 – 7.0 – 7.3 – 6.9 - Joker
10. Tara / Emrys
8.4 – 9.3 – 7.4 – 6.5 – Joker
11. Nathalie / DreamerN J
8.6 – 8.4 – 6.5 – 6.5 – 5.0
12. Evelien / Serendipia J Ingeleverd: 6 & 7
9.6 – 8.6 – 8.0 – 10 – 7.1 - 0.0 - Joker
Uitgeschreven: (na eerste opdracht)
1. Elle / Cannibal
7.7
2. Lizz / Escritura
9.2 – 8.6 – 9.5
Evelien: 19 augustus t/m 1 september
Aniek: 18 augustus t/m 24 augustus
Nathalie: 18 augustus t/m 22 augustus
Opdracht 1: Covers
Beoordelingen Opdracht 1
Opdracht 2: Me, Myself and I
Beoordelingen Opdracht 2
Opdracht 3: Banners
Beoordelingen Opdracht 3
Opdracht 4: Collages
Beoordelingen Opdracht 4
Opdracht 5: Foto Manipulatie
Beoordelingen Opdracht 5
Opdracht 6: Jouw Eigen Bureaublad
Je kent ze vast wel: Een bureaublad waarbij alles leuk gesorteerd staat, en vaak dat Internet Explorer ‘in de hoek’ staat. Voorbeeld 1, Voorbeeld 2 & Voorbeeld 3.
Ik wil dat jullie voor jullie eigen bureaublad een speciale achtergrond gaan maken, en daarbij alles een speciaal plaatsje krijgt.
Eisen: Ik wil dat wat je het meeste gebruikt, het belangrijkste wordt (anders zet je het natuurlijk niet op je bureaublad), en het makkelijkst aan te klikken is, of het meeste opvalt. Alles wat op je bureaublad moet staan, krijgt zijn eigen plekje.
Als je inlevert, verwacht ik je achtergrond èn een printscreen van je achtergrond gebruikt op je bureaublad.
Vrije keuze: Hoe je achtergrond er uit gaat zien, mag je helemaal zelf weten, en ook de indeling is volledig aan jou. Je mag natuurlijk ook grapjes maken, zoals het Internet Explorer-voorbeeld.
Succes!
P.S.: Als je een eigen watermerk over je bureaublad wilt, of je eigen naam erop, is dat geen probleem. Zorg wel dat het leesbaar en zichtbaar blijft.
Deadline: Vrijdag 6 september 23.59
Uiterste datum om uitstel te vragen: NIET
Opdracht 7: De Toekomst
Iedereen heeft een ander idee van de toekomst. De één denkt aan science fiction (Star Wars, Star Trek, Hitchhicker’s Guide To The Galaxy, Doctor Who, etc.), en de ander denkt aan terug naar de prehistorie. Jullie mogen mij nu gaan vertellen wat jullie in gedachten hebben voor toekomst. Iedereen krijgt één plaatje, en gaat dit ‘manipuleren’ naar haar toekomst.
Eisen: Je gaat minsten 2000 jaar verder in de tijd. Verder mag, maar eerder niet. Je hoeft niet aan te geven wanneer het zou zijn, maar het mag natuurlijk wel. Verder wil ik niet dat je dingen gaat baseren op series, of films. Je mag dingen gebruiken (zoals hoe aliens eruit zouden kunnen zien), maar als je iets in het geheel op één film of serie gaat baseren, verlies je véél punten (hiermee bedoel ik dus dat je niet personages e.d. als achtergrond gaat gebruiken). Verder wil ik het origineel èn het gemanipuleerde plaatje krijgen, als je inlevert.
Vrije keuze: Het is jouw toekomst, doe ermee wat je wilt!
Succes!
P.S.: Als je een eigen watermerk over je gemanipuleerde foto wilt, of je eigen naam erop, is dat geen probleem. Zorg wel dat het leesbaar en zichtbaar blijft.
Deadline: Vrijdag 6 september 23.59
Uiterste datum om uitstel te vragen: NIET
De Foto’s:
Michelle: Foto
Aniek: Foto
Indra: Foto
Justine: Foto
Joy: Foto
Noa: Foto
Femke: Foto
Nynk: Foto
Sarah: Foto
Tara: Foto
Nathalie: Foto
Evelien: Foto
Een aantal kleine dingetjes die ik met jullie graag wil delen:
- Mocht je besluiten opdracht 6 en 7 tegelijk in te leveren, wil je ze dan allebei toch nog in een aparte PB naar mij sturen? Alvast bedankt ^^
- Ik heb besloten dat er na opdracht 5 nog drie opdrachten komen. Opdracht 6 en 7 zullen op dezelfde manier gaan als opdracht 4 en 5 en de eindopdracht komt dan daarna. Ik heb toestemming gekregen om mijn wedstrijd te verlengen. Hij mag nu tot 10 oktober doorgaan ^^
Nieuw!
Omdat jullie zo snel jullie eerste opdracht hadden ingeleverd, heb ik een hulpmiddel voor de rest van de wedstrijd bedacht:
De Joker!
Deze staat nu met een ‘J’ langs jullie naam. Wanneer je een opdracht te moeilijk vindt, of je gaat het niet halen, dan kan je de joker inzetten. Denk er wel goed over na of je je joker inzet of niet!
Als je de joker inzet, zal de J achter je naam verdwijnen en in de plaats komen van de opdracht.
Ik wens jullie alvast veel succes en moge de beste winnen!
[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:23 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 5 aug 2013 - 14:14 ]
Deep inside, I've never felt alive