• Hi, Ik vroeg me af wat jullie nou de leukste fanfics van justin bieber vonden.
    tell me (: x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ze zijn allemaal prut.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ze zijn allemaal prut.


    Take risks and conquer your fears.

    Nou, dat zijn nog eens twee intelligente, nuttige reacties die echt iets toevoegen aan dit topic. :')


    OT: Ik ben verre van een fan, maar ik heb wel ooit een JB verhaal gevolgd, ééntje. Ik weet nog dat ik het toen vrij goed geschreven vond en er zat best wel wat humor in, maar het moet al bijna twee jaar geleden zijn dat ik dat heb gelezen. Ik heb even gezocht, maar ik heb echt geen idee meer hoe het heette, sorry.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De laatste keer dat ik een Justin Bieber fanfic echt volgde is alweer een paar jaar geleden, dus ik kan je helaas ook geen links geven. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    er was eentje die ik best awesome vond. Twee eigenlijk, van hetzelfde auteur. Haar username was pepermunt geloof ik.


    -

    Ik vind Justin Bieber verhalen echt niks, maar CANADA is wel leuk van majorlazer hier op Quizlet.


    Chaos is a ladder.