Hoi!
Mijn ouders, zusjes en ik zijn op zoek naar avondeten, haha! We hebben absoluut geen idee wat we willen eten, dus dacht ik: ik vraag het hier even. Omdat het warm is, willen we wel graag iets fris/koud eten, maar we weten dus niet wat?
Iemand suggesties of lekkere recepten die ik kan maken?
-
7 juni 2013 - 18:42
0
7 juni 2013 - 18:44
0
Broodje gezond, tomaat met ei en maionase er door heen mengen.
Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.
7 juni 2013 - 18:45
0
Mijn vader had gister een heerlijke tonijnsalade gemaakt, met tonijn, mayonaise, paprika (rood en geel), ui, zilveruitjes en augurk. Lekker op stukken stokbrood en fris!
Your make-up is terrible
7 juni 2013 - 18:46
0
Cas schreef:
Mijn vader had gister een heerlijke tonijnsalade gemaakt, met tonijn, mayonaise, paprika (rood en geel), ui, zilveruitjes en augurk. Lekker op stukken stokbrood en fris!
Dat hebben we gisteren al gegeten haha ;d Maar goede suggestie, want i <3 tonijnsalade (:7 juni 2013 - 18:46
0
Incredulity schreef:
(...)
Dat hebben we gisteren al gegeten haha ;d Maar goede suggestie, want i <3 tonijnsalade (:
Yesh, heerlijk! 8D Hebben we hetzelfde gegeten haha.Your make-up is terrible
7 juni 2013 - 18:50
0
Oh, wat ik ook lekker vind is gehaktballetjes met rijst en zoetzure saus. Tzatziki erbij en heeerlijk. 8D Of Kleine stukjes kip, zo'n zak wokgroente en daar zoetzure saus doorheen in de wok, dan de kip erbij en over rijst heen, zo lekker fris altijd.
Your make-up is terrible
7 juni 2013 - 18:57
0
7 juni 2013 - 18:59
0
IJsjes

Allemaal een enorme bak ijs
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
7 juni 2013 - 19:03
0
Sempra schreef:
Euh, koude pasta?
Klik.
Daar heb ik al tussen gekeken en vond ik neit echt iets7 juni 2013 - 19:04
0