Dus vandaag vierde een vriendin van mij haar verjaardag, en daar ontmoette ik dit meisje Brenda en ik vond haar meteen al leuk. Ik heb met iedereen daar staan praten, maar ik voelde dat ik telkens aangetrokken werd naar dit meisje dat ik nog nooit eerder ontmoet hebt. Ik heb dus vooral met haar staan praten, en ontdekte dat we superveel gemeen hebben. Ze zei ook glimlachend dat ik op haar leek. Ze moest ook de hele tijd lachen om mijn grappen en alles. Later toen we een film gingen kijken met zijn allen kwam ze ook dicht naast me zitten en had ze haar arm om mijn schouder gedaan. En ook al kenden ze bijna iedereen daar behalve mij en iemand anders, ze bleef bij mij constant zitten. Uiteindelijk ging ze weg (maar ze gaf me nog haar Tumblr account) en ik ging ook later weg. Dus ik kom thuis, en ik ga gelijk op Facebook kijken wie ze is, en ze blijkt al een paar maanden een vriendje te hebben..
Het zou toch niks geworden zijn omdat ze denk ik waarschijnlijk gewoon hetero is. Ik zelf ben pas anderhalf jaar geleden erachter gekomen dat ik misschien bi-seksueel ben. Ik weet het niet zeker omdat ik nog nooit een relatie met een meisje gehad hebt. Maar dit is zo lastig. Niet zo veel weten dat ik bi ben (mijn familie bijvoorbeeld), en ik ken verder niemand die niet hetero is. Ik heb vandaag een meisje ontmoet die aseksueel is, maar verder dan dat ken ik niemand. Ik ben pas 17 jaar, en ik snap ook wel dat ik nog super jong ben en nog tijd genoeg heb om het uit te vinden, maar het zou gewoon fijn zijn als ik wat meer ken die zoals ik zijn. Maar ik durf niet alleen (of met vriendinnen) naar een gay club, en ik heb geen idee waar ik anders anderen zou kunnen ontmoeten. Ik ben het gewoon zat om iemand leuk te vinden waarvan je weet dat het onmogelijk is dat ze je ook leuk vinden.
[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:01 ]
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.