Weet er iemand hoe je een foto ergens moet plaatsen? Iedere keer als ik de url van het plaatje doe en dan daar op het fotootje (img) tik dan komt er een leeg kadertje... Alvast bedankt!!
Ik doe het zo=je hebt eerst de url van het plaatje. Dan selecteer ik dat. Daarnaa tik ik op het fotootje en dan komt er vanvoor en vanachter [/img]. (Zie hieronder wat het word
Een lege kader
Je gebruikt de verkeerde url. Ik weet niet of je chrome hebt, maar anders druk je op je rechtermuisknop, properties en dan kopier je de link.(:
Ik heb maar even de link op google ingetypt, maar aangezien je dan heel veel plaatjes krijgt... Ik wist nuiet welk plaatje je bedoelde. :')
[ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:13 ]
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
Druk er met je rechtermuisknop op en dan op 'URL kopiëren' of je klikt op het plaatje bij Google, dan op 'ga naar originele afbeelding' en kopieer dan de link uit de balk.
Dan moet je op het plaatje klikken voor zo'n 3 seconden, en dan komt er de optie kopiëren. Ga dan rechtsbovenin, naar de zoekbalk. Druk daar op plak, en copiër dat vervolgens weer. Anders werkt het niet. Daarna zet je het gewoon weer in de juiste (img)
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."