• Ik heb geen idee of dit juist staat, dus verzet het maar als het nodig is...

    Anyway, ik ben dus van plan om aan een nieuwe story te beginnen en ik heb een andere term nodig - volksnaam - voor de 'Heksen', want ik vind 'heksen' echt stom klinken, zeker als ze ook mannelijk zijn.
    Anyway, ik ben dus op zoek naar een benaming hiervoor, net zoals je in Beautiful Creatures Casters hebt of in The Mortal Instruments Nephilim, en ook naar een naam voor hun wereld - zoals je in TMI Idris hebt.

    Iemand ideeën? Ik zit echt helemaal vast hiermee. :/


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    help

    Wil je echt of fantasie?
    Voor de werkelijkheid kun je ook Wicca gebruiken ervoor, als je dat wilt en het erbij past. Je kunt het in het engels neerzetten, dan is het sorcerer of sorceress. Hexe, zou ook nog kunnen.

    Warlocks, Enchanters, Mages, Shamans?
    Alleen als je meer de fantasie kant op wilt, dan eh, tja. Mix gewoon met woorden die ermee overeen komen. Like above.

    I don't know if it helped you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Magiërs? Tovenaars?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry, ik ben echt slecht in namen verzinnen.
    Maar ik vond je zelf uitgevonden Auratium wel leuk. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tortura schreef:
    Wil je echt of fantasie?
    Voor de werkelijkheid kun je ook Wicca gebruiken ervoor, als je dat wilt en het erbij past. Je kunt het in het engels neerzetten, dan is het sorcerer of sorceress. Hexe, zou ook nog kunnen.

    Warlocks, Enchanters, Mages, Shamans?
    Alleen als je meer de fantasie kant op wilt, dan eh, tja. Mix gewoon met woorden die ermee overeen komen. Like above.

    I don't know if it helped you.


    Liever fantasie, maar toch bedankt. (:


    help

    Melieke schreef:
    Sorry, ik ben echt slecht in namen verzinnen.
    Maar ik vond je zelf uitgevonden Auratium wel leuk. (:


    Nah. :/ Het klinkt niet goed, vind ik. ><


    help

    Hoort bij Story problemen.
    OT: Geen idee. :/


    Some people are art and do art at the same time

    Meh, ik snap niet waarom het zo moeilijk is. D:


    help

    Ik heb echt geen inspiratie, het spijt me, want ik had je echt graag willen helpen


    26 - 02 - '16

    Sorry, ik heb geen idee. :')


    •*• Lululu •*•

    Even mijn topics (:
    Als ik inspi heb, heb ik vaak wel goeie dingen, dus misschien dat me vandaag of morgen iets te binnen schiet en dan kan ik heel gemakkelijk je topic terug vinden om het je te laten weten (:

    Nu ik dit tik komt er Enchanter(s) in me op, maar dat is volgens mij ook niet echt wat je zoekt. Geheid dat ik later vandaag of morgen wel met een kort lijstje kan komen ^_^ En dan kan je nog bepalen of je er iets aan heb of niet.
    Moeten het eerder engelsachtige woorden zijn, of toch meer Nederlands?

    Edit: Enchanter was ook al gezegd blijkbaar :'D

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 10:48 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Eerder Latijnachtig. :') Mag ook eerder Nederlands zijn, maar geen Engels. (:


    help

    Raziel schreef:
    Eerder Latijnachtig. :') Mag ook eerder Nederlands zijn, maar geen Engels. (:


    Latijnachtig O.o whaha ik heb never nooit latijn gehad :'D
    Maar goed, normaal gezien moet dat ook wel goedkomen, toch als ik een inspi boost krijg. Ik ga in ieder geval meedenken voor je (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Latijnachtig O.o whaha ik heb never nooit latijn gehad :'D
    Maar goed, normaal gezien moet dat ook wel goedkomen, toch als ik een inspi boost krijg. Ik ga in ieder geval meedenken voor je (:


    Iets dat eindigt op -um. :'D


    help

    Magicalum?
    Ik ben niet zo goed in zulke woorden verzinnen. xd Ik doe dadelijk nog een poging voor je.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Magicalum?
    Ik ben niet zo goed in zulke woorden verzinnen. xd Ik doe dadelijk nog een poging voor je.


    Haha, die is nog leuk, maar ik ben nogal kritisch als het op namen aankomt. :')


    help