Oké, ik ga het zo kort mogelijk proberen te vertellen.
Er was een feestje en ik heb een jongen ontmoet, namelijk M. We hebben een hele nacht lang gebabbeld en ook even gekust. Hij had mijn nummer gevraagd, maar ik heb nog steeds geen sms ontvangen. Het feestje was bijna vier dagen geleden.
We kwamen echt erg goed overeen. Nadat hij me had proberen te kussen, had ik halverwege gestopt en hem zacht weggeduwd en gezegd dat ik zoiets normaal gezien niet zomaar doe. Hij vond het blijkbaar niet erg en we hebben gewoon nog heel lang gebabbeld. Zijn vriend vertrok en vroeg hem of hij meewou, M. zei dat hij nog wat wilde blijven en bleef dan nog tot half zeven 's morgens bij mij. We hebben gewoon de hele tijd in de zetel gezeten waar we hebben gebabbeld en hij me vasthad. We hadden toen niet meer gekust ofzo. In de zetel vroeg hij mijn nummer. Hij vroeg ook of ik de volgende avond al iets te doen had, helaas had ik toen al plannen en zei ik dus dat ik niet kon. Hij zei dan dat hij me wel zou smsen om een andere keer af te spreken.
Eén van zijn vrienden vertelde dat zij binnenkort ook een feestje deden en zei dat ik zeker moest komen. Hij heeft dan mijn naam in zijn gsm gezet. Die jongen heb ik zojuist toegevoegd op fb.
Ik weet dat het enorm stom is dat ik het me zohard aantrek dat hij nog steeds niets gestuurd heeft, maar het komt echt zelden voor dat ik een jongen zo leuk vind, ondanks dat ik hem maar één avond kende. Maar ik geloofde echt dat het klikte, dat zei M. zelf ook. Het probleem is dat ik zijn nummer niet heb. Zou ik zijn nummer nu - of over een aantal dagen - vragen aan zijn vriend? (Indien hij me accepteert op fb toch) Of ben ik dan een zieke stalker? Maar ik heb schrik dat hij misschien de nummer fout heeft overgetypt (ondanks dat hij het echt twee keer heeft nagelezen) of vergeten op te slaan ofzo. Maar voor hetzelfde geld is die totaal van gedacht veranderd...
Wat denken jullie? Kom maar op!
If we had not a soul, music would have created it.