• Dus, ik wou mijn ene serie gaan herschrijven die vanQuizlet, maar nu heb ik geen enkel idee voor een verhaallijn in mijn hoofd,.. ik kan natuurlijk ook makkelijk doen en hem weer actief zetten maar ik wil hem toch wel graag herschrijven dus anybody/somebody[/een van de twee] Weet iemand een ideetje,... Iets anders dan in die andere, ik vond hem namelijk iets te snel gaan.x'D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Pfff...
    Wat wou je er nou precies mee doen? (A)

    (hetzelfde idee/ander idee)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Say!!(dance)
    Oke nou ik wou het dus wel met hetzelfde iets doenn dus wel zo met Quizlet.x'D Maar dan heel anders, en niet zo als het was zeg maar,..
    Als je dit snapt vind ik je super.xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Euh... Ik denk dat ik het snap! (A)
    Maar wil je dan nog met TH erin of niet?
    En sorry als ik straks ineens off ben maar mijn pc staat op het punt om vast te lopen! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Tokio hotel erin man, dat is het hele verhal dat ze erachter komen,..!! Maar dan op een andere manier. Oke ik zou niet schrkken, als je pc dood gaat straks//


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Euhm...
    Misschien kan je doen dat iemand van Q. ze tegenkomt, en dan helemaal flipt. Per ongeluk floept ze er dan uit dat ze super fan is, honderden posters heeft, al vaak naar een concert is geweest en.. Iedere dag op Q. zit.. Als een van de jongens thuis komt moet hij er weer aan denken. Hij googlet op Quizlet en dan..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Euhm...
    Misschien kan je doen dat iemand van Q. ze tegenkomt, en dan helemaal flipt. Per ongeluk floept ze er dan uit dat ze super fan is, honderden posters heeft, al vaak naar een concert is geweest en.. Iedere dag op Q. zit.. Als een van de jongens thuis komt moet hij er weer aan denken. Hij googlet op Quizlet en dan..

    Sexy,... Hee Say zullen we het samen gaan schrijven, wij zouden nog es een quiz samen maken ja!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okii! ^^ Yeah man! :D:D:D
    Maar ik kan vandaag niet zo lang want mijn ouders gaan me vandaag nog van de computer aftrappen.. ><
    En ik ga hem ff opnieuw opstarten, anders ben ik zo de sjaak xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ke,... nouja heb je vakantie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ben er weer! :]
    En ja, ik heb vakantie, tot en met vandaag ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Aaaaaaaaaah, poor you, maar ik kom even op msn!!!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kan niet op msn, als ik me aan wil melden loopt ie vast. Zoals daarnet ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Kan niet op msn, als ik me aan wil melden loopt ie vast. Zoals daarnet ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Pff, maar schat laten we ons dan maar gaan moven naar pbtjes want als ik hier verderga gaat het aangezien worden als spammen ne ik vind dat mijn strafblad al groot genoeg is...x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Goed plan :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...