• Hallo allemaal,

ik ben nog maar net bezig op quizlet, maar ik heb al heel veel verschillende usernames gezien
    :) de ene nog specialer dan de andere!
    dus ik vroeg me af waar jullie zoal jullie inspiratie vandaan halen voor jullie usernames !

mijn naam komt van mijn klein zusje.
    Ze sprak 'beauty' altijd uit als 'bowty' en ik vond dat wel leuk klinken :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

Licet is latijns. Dus een latijns woordeboek is een goed begin :Y)

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Itami is Japans voor pijn. :')

Take me to wonderland

Taiteilijan is Fins voor artiest. Nightwish, mijn favoriete band, heeft een nummer dat heet 'Kuolema tekee taiteilijan', dat betekent "Dood maakt een artiest", wat ik een behoorlijk diepe uitspraak vind. Het is dus Nightwish gerelateerd en ik vind het een mooi woord.

Olympique komt van 2 dingen. Van de mooiste voetbalclub uit Frankrijk: Olympique Marseille. En het is Frans voor Olympisch (:

Loveless betekent heel veel voor mij, aangezien in het verleden er heel veel gebeurd is waardoor ik me voelde alsof niemand van me zou houden. Maar tegenwoordig is dat anders. En niet te vergeten ben ik een grote fan van de anime Loveless hihi. Maar ik wil hem niet meer veranderen en zal hem denk ik ook nooit veranderen ^^

Momenteel heb ik mijn username afeleid van een van mijn favoriete liedjes, maar vaak zijn woordeboeken een goed begin ^^

We need a bigger boat.

Het woord schoot me te binnen en het klonk naar mijn mening wel leuk.
    Het heeft geen diepe betekenis of zo, maar betekend gewoon zigeuner.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Mijn username is Latijns.(:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Mijne is random.^^

•*• Lululu •*•

Hashirama modderfocking Senju baby!

No growth of the heart is ever a waste

Mijne is Noors en betekent zwaluw. (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Matilda, naar het boek van Roald Dahl.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Parachutes, van het eerste album van Coldplay en ook is het een nummer van hen. Daarnaast vind ik het een gevoel van vrijheid uitstralen. (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Bookmark = boekenlegger. Gewoon omdat ik van boeken en verhalen hou :Y)

Omdat zij freaking awesome is

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf