Yoga. Aleen dat is best raar en je moet het op een zachte grond doen en zorgen dat er niks in de buurt is wat je kan kapot maken. Je moet op je rug gaan liggen en je benen in de lucht gooien en met je handen je rug en heupen onderstuenen en zolang mogelijk in de lucht blijven. Heel raar ziet dat er uit. Dus zorg maar dat niemand je ziet
Yoga. Aleen dat is best raar en je moet het op een zachte grond doen en zorgen dat er niks in de buurt is wat je kan kapot maken. Je moet op je rug gaan liggen en je benen in de lucht gooien en met je handen je rug en heupen onderstuenen en zolang mogelijk in de lucht blijven. Heel raar ziet dat er uit. Dus zorg maar dat niemand je ziet
Haha ik zie het mezelf al doen, gheghe,..!!x'D Maarja als het helpt ea?
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
Nouw,, ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn, en nu moet ik dus een brill >.<
Dat had ik ook. Ik kon geen letter meer zien en wat bleek? Ik kon niet scheel kijken met ene oog en daardoor kreeg ik en hoofdpijn en kon ik niet lezen. Nu ben ik er vanaf
Nouw,, ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn, en nu moet ik dus een brill >.<
Dat is het dus niet, ik heb al lenzen, en een bril. Misschien moet ik dan een andere sterkte,.. Maarja ik ben de laatste tijd heel erg moe, gister bloefprik in ziekenhuis, de dokter dacht an de ziekte van Pfeifer,[/Hoe je het ook mag schrijven,,]
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.