• Paracetamol dus neit meer,.. Dus is er nog iets anders, Ja die roze smarties bij ons zijn op..xD
    Dus weet iemand nog iets,....?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij mij helpt chocolade x3

    Bij mij helpt chocolade x3

    Really? Moet ik me maar volproppen met Chocola.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    slapen, naar buiten gaan voor frisse lucht ofzo

    (...)
    Really? Moet ik me maar volproppen met Chocola.x'D


    Ja. x'D
    maar misschien heb je daarna wel buikpijn x3

    Ontspannen, (A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Yoga. Aleen dat is best raar en je moet het op een zachte grond doen en zorgen dat er niks in de buurt is wat je kan kapot maken. Je moet op je rug gaan liggen en je benen in de lucht gooien en met je handen je rug en heupen onderstuenen en zolang mogelijk in de lucht blijven. Heel raar ziet dat er uit. Dus zorg maar dat niemand je ziet xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    slapen, naar buiten gaan voor frisse lucht ofzo

    Ik ben net een halfuur wakker genoeg geslapen zou je zo denken.,,.. Frisse lucht ook een goeie dus chocola en frisse lucht.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Yoga. Aleen dat is best raar en je moet het op een zachte grond doen en zorgen dat er niks in de buurt is wat je kan kapot maken. Je moet op je rug gaan liggen en je benen in de lucht gooien en met je handen je rug en heupen onderstuenen en zolang mogelijk in de lucht blijven. Heel raar ziet dat er uit. Dus zorg maar dat niemand je ziet xD

    Haha ik zie het mezelf al doen, gheghe,..!!x'D Maarja als het helpt ea?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nouw,, ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn, en nu moet ik dus een brill >.<


    Dunno ><

    slapen, naar buiten gaan, niet naar het scherm van je pc/tv/mobiel kijken of bril nemen(maar die neem je niet 1,2,3)

    Nouw,, ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn, en nu moet ik dus een brill >.<

    Dat had ik ook. Ik kon geen letter meer zien en wat bleek? Ik kon niet scheel kijken met ene oog en daardoor kreeg ik en hoofdpijn en kon ik niet lezen. Nu ben ik er vanaf :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nouw,, ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn, en nu moet ik dus een brill >.<

    Dat is het dus niet, ik heb al lenzen, en een bril. Misschien moet ik dan een andere sterkte,.. Maarja ik ben de laatste tijd heel erg moe, gister bloefprik in ziekenhuis, de dokter dacht an de ziekte van Pfeifer,[/Hoe je het ook mag schrijven,,]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HARDLOPEN. Bij mij tenminste wel...

    Roze smarties :'DDDD


    don't Worry...Be gay.