• Je kluisje leeg halen en thuis de helft van je papieren weg kunnen kwakken. Kaftpapier eraf halen enz. Heerlijk gevoel, na de vakantie examens. Ook is het fijn brieven van je toekomstige school te ontvangen voor vanalles.

    Wat vind jij een lekker gevoel?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    het feit dat ik nu uit ben en iedereen op school zit:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het een lekker gevoel dat mijn lieve moeder me heeft ziek gemeld zodat ik mijn verslag vandaag kon afmaken en nu extra tijd heb.
    Oh, en ijs eten. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dat ik maar tot 12u les heb. :')


    Take me to wonderland

    Dat ik nog maar een uur les heb vandaag. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een akkoordverklaring ondertekenen. :9~ Bijnaaaa klaar met school!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vrij zijn, terwijl half Nederland nou in de schoolbanken zit te zwoegen. Mwhuahaha.


    We need a bigger boat.

    In België wonen en de woensdagnamiddag vrij zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vorig jaar had ik dat. Doe het me nog een keer. D: Ieder jaar, aub.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vooruitzicht van nog verschillende familiefeesten en barbecues enzo, nu het eindelijk warm is (:


    effort never betrays you

    Melieke schreef:
    In België wonen en iedere woensdagnamiddag vrij zijn.

    Een verslag waar je uren hebt aan sukkelen afprinten en afgeven.
    En uiteraard het weer: eindelijk in enkel een licht T-shirtje naar huis kunnen fietsen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat het lekker weer aan het worden is en dat ik morgen vrij ben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Praelectio schreef:
    Ik vind het een lekker gevoel dat mijn lieve moeder me heeft ziek gemeld zodat ik mijn verslag vandaag kon afmaken en nu extra tijd heb.
    Oh, en ijs eten. (:


    Mehe, jouw pech, vandaag was echt awesome op school. Het vijfde waren er alweer geen lessen. :Y)
    En het zesde ook niet. Iedereen stond op het schoolplein.

    Mij geeft een goed gevoel om te weten dat de hele school actie onderneemt tegen de docenten die er 'ontslagen zijn'.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat ik zaterdagavond eindelijk weer uit ga.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het mooie weer geeft een goed gevoel. En dat de lange schooldag sneller ging dan ik had verwacht. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rijden met de vensters naar beneden, zalig. :')


    Take me to wonderland