Oh!
1. Ik vind wel dat een persoon respectvol moet zijn voor de dingen die je hebt meegemaakt e.d. Wanneer je bijvoorbeeld lastige dingen in je leven hebt gehad, is het niet handig om dat uit te lachen of zo. Ik heb er dan ook een grondige hekel aan als mensen dat in twijfel trekken en je uit willen lokken door iets. Natuurlijk hoeft het niet altijd geheel respectvol te zijn, maar ik vind wel dat je daarom niet kunt lachen, alsof het niets is.
2. Eerlijkheid, dat moet degene bezitten. Daar kan ik kort en duidelijk over zijn— Beter dat je iemand pijn doet met de waarheid dan dat je een mooie leugen voorgeschoteld krijgt.
3. Het is wel aanlokkelijk als een persoon iets creatiefs heeft, maakt niet uit hoe en wat. Mogen het in schrijven of tekenen zijn; zangkunsten; ideeën uitwerken; plannen. Noem maar op. Niet enkel daarin, maar in het algemeen.
4. Zelfverzekerd. Cliché, vast en zeker, echter vind ik wel dat een mens over een bepaalde mate zelfverzekerdheid mag beschikken. Dan zet iemand waarschijnlijk ook meer door, zo zie ik het dan.
5. Pfft. Eh, de laatste vind ik nogal lastig, omdat ik er wel nog een aantal heb. Vertrouwelijk zijn, kies ik dan toch. Spreekt voor zich, lijkt me zo.
Quiet the mind, and the soul will speak.