*Watch out for the Rant*
We hebben met kunst een opdracht gekregen, om een ontwerp te maken voor een grote poster voor een museum. Het begon een beetje als wat-moet-je-hier-nou-weer-mee-Opdracht, maar ik heb een leuk groepje (allemaal mensen die ik niet ken, maar dat maakt niks uit). Nu kwamen er Grafisch Ontwerpers die ons zouden helpen, etc.
Dus vandaag kwamen ze ons helpen. Wat gebeurd er? We leggen ons idee voor -Leuk idee als je het mij vraagt- Nou, we hadden evengoed kunnen zeggen dat we stront wilde eten, want hij begon te praten en ik kan je vertellen dat zijn idee letterlijk niks met het onze te maken had. Echt ons groepje liep helemaal over van ideeën, maar toen die gast weg was, helemaal stil. Ik was samen met een ander meisje tegen het idee, de rest vond het wel oké.
Het irritante vind ik gewoon dat ze ons zouden helpen, maar dat ze alles vervolgens veranderen. Wij niet als enige trouwens! Overal om ons heen zaten groepjes die door hen ook niet meer wisten wat ze moesten doen. Grote hulp dus.
EDIT: Ons groepje heeft uiteindelijk besloten toch ons oude plan te behouden, en niet te luisteren naar die grafisch ontwerpers. Wij allemaal tevreden, en we gingen meteen weer aan de slag. Ondertussen heb ik gehoord dat de meeste andere groepjes er ook voor gekozen hebben hun oude plan te volgen. De ironie :')
[ bericht aangepast op 20 april 2013 - 18:07 ]
Tijd voor koffie.