• *Watch out for the Rant*

    We hebben met kunst een opdracht gekregen, om een ontwerp te maken voor een grote poster voor een museum. Het begon een beetje als wat-moet-je-hier-nou-weer-mee-Opdracht, maar ik heb een leuk groepje (allemaal mensen die ik niet ken, maar dat maakt niks uit). Nu kwamen er Grafisch Ontwerpers die ons zouden helpen, etc.

    Dus vandaag kwamen ze ons helpen. Wat gebeurd er? We leggen ons idee voor -Leuk idee als je het mij vraagt- Nou, we hadden evengoed kunnen zeggen dat we stront wilde eten, want hij begon te praten en ik kan je vertellen dat zijn idee letterlijk niks met het onze te maken had. Echt ons groepje liep helemaal over van ideeën, maar toen die gast weg was, helemaal stil. Ik was samen met een ander meisje tegen het idee, de rest vond het wel oké.

    Het irritante vind ik gewoon dat ze ons zouden helpen, maar dat ze alles vervolgens veranderen. Wij niet als enige trouwens! Overal om ons heen zaten groepjes die door hen ook niet meer wisten wat ze moesten doen. Grote hulp dus.

    EDIT: Ons groepje heeft uiteindelijk besloten toch ons oude plan te behouden, en niet te luisteren naar die grafisch ontwerpers. Wij allemaal tevreden, en we gingen meteen weer aan de slag. Ondertussen heb ik gehoord dat de meeste andere groepjes er ook voor gekozen hebben hun oude plan te volgen. De ironie :')

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 18:07 ]


    Tijd voor koffie.

    Handig. Doe gewoon wat jullie zelf willen doen; het is jullie opdracht en niet die van hun.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jeez, dat is echt stom van die mensen! Denken dat ze alles beter weten zeker. Uggh.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, dat soort mensen zijn irritant. Ze helpen je eigenlijk niet, maar ze walsen volkomen over je plannen heen met hun eigen geweldige visie. Maar als ik het goed begrijp was dit maar een les, dus jullie kunnen toch nog steeds wel terug naar jullie eigen idee?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik het goed heb begrepen moesten jullie een poster bedenken en voordat jullie hem gingen maken kwam er nog een professionele grafisch ontwerper met jullie bespreken? Dan wil ik graag deze comic posten, klik maar op het plaatje om hem te zien:

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 15:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Als ik het goed heb begrepen moesten jullie een poster bedenken en voordat jullie hem gingen maken kwam er nog een professionele grafisch ontwerper met jullie bespreken? Dan wil ik graag deze comic posten, klik maar op het plaatje om hem te zien:



    Made my day!

    OT: Omijngod. Dat is zo irritant! Gewoon jullie eigen ideetjes voortzetten ^^!


    We need a bigger boat.

    Gewoon jullie eigen ideeën voortzetten? Soms doen die mensen meer slecht dan goed.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Gewoon jullie eigen ideeën voortzetten? Soms doen die mensen meer slecht dan goed.


    Bad decisions make good stories.

    Jup, zo gaat dat met dat soort dingen, wen er maar aan, helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Okammy schreef:
    Als ik het goed heb begrepen moesten jullie een poster bedenken en voordat jullie hem gingen maken kwam er nog een professionele grafisch ontwerper met jullie bespreken? Dan wil ik graag deze comic posten, klik maar op het plaatje om hem te zien:



    Haha, nee gelukkig dat nog net niet.

    Ons groepje heeft uiteindelijk besloten toch ons oude plan te behouden, en niet te luisteren naar die grafisch ontwerpers. Wij allemaal tevreden, en we gingen meteen weer aan de slag. Ondertussen heb ik gehoord dat de meeste andere groepjes er ook voor gekozen hebben hun oude plan te volgen. De ironie :')

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 18:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Haha, nee gelukkig dat nog net niet.

    Ons groepje heeft uiteindelijk besloten toch ons oude plan te behouden, en niet te luisteren naar die grafisch ontwerpers. Wij allemaal tevreden, en we gingen meteen weer aan de slag. Ondertussen heb ik gehoord dat de meeste andere groepjes er ook voor gekozen hebben hun oude plan te volgen. De ironie :')


    De web designer is in dit geval de grafisch ontwerper. Jullie zijn de leek die alles beter weet


    quidquid excusatio prandium pro