• Mijn moeder had weer eens een 'leuk' verhaal, die ga ik even vertellen.
    Ze heeft een collega en die noemen we even Jenna. Zij heeft ook een man, Rob. Haar man Rob heeft een broer en die heet Jan. Jenna heeft een zus en die noemen we nu Marjolein.
    Marjolein en Rob werken allebei op dezelfde middelbare school. Op die middelbare school krijgen de kinderen tegenwoordig voorlichting over discriminatie van een bepaalde groep in mijn stad. Marjolein had dus een vrouw in de les en die vertelde het volgende verhaal.

'Er is een man hier in de stad en die heeft een vreselijk verhaal en die man heet Jan. Hij wilt al jarenlang een vrouw zijn maar niemand laat het toe. Hij zit zo diep in de schulden door de schuld van anderen waardoor hij ook niets kan betalen. Hij heeft een vreselijke jeugd gehad en werd mishandeld. Al vanaf zijn vijfde heeft hij problemen met zijn geslacht, maar hij mocht het niet uiten. Als hij een jurkje aan wilde doen, sloeg zijn vader hem in elkaar. Zijn broer Rob was een grote homofoob en sloeg hem daarna ook nog in elkaar.'

Nou, Marjolein wist dus gelijk over wie het ging maar kon er niets van zeggen op dat moment omdat ze voor de klas stond. Alle namen werden genoemd waardoor het wel duidelijk was dat het over haar schoonbroer Rob en zijn broer Jan ging. Het probleem hiermee is eigenlijk dat Jan nooit een vrouw wilde zijn en dat ineens bedacht heeft. Daarbij is het zijn eigen schuld dat hij diep in de schulden zit en is hij nooit mishandeld door zijn broer of door zijn vader. Zijn vader is zelf heel erg mishandeld toen hij jong was en heeft nooit zijn hand opgeheven tegen zijn kinderen. Hun moeder is dood en hij beschuldigd haar er nu van dat ze er nooit iets aan gedaan heeft.
    Jan heeft dus alles op zijn facebook pagina gezet en vertelt het tegen iedereen. Rob is helemaal niet homofoob en heeft dit soort dingen nooit gedaan, maar nu denk iedereen van wel. Hun gezamenlijke vrienden trekken zich nu terug van Rob en omdat het nu ook op school vertelt is is hij gelijk naar zijn leidinggevende gegaan om het verhaal te vertellen voordat hij zijn baan kwijtraakt hiervoor. Zijn broer Jan verpest dus gewoon allerlei levens alleen maar om zelf aandacht te krijgen en dit vind ik echt heel erg. Rob moet nu zijn broer gaan aangeven bij de politie voor smaad omdat hij anders een grote kans loopt om alsnog zijn baan kwijt te raken en daarna geen baan meer te krijgen vanwege deze discriminatie waarin hij zogenaamd deed.

[ bericht aangepast op 16 april 2013 - 16:52 ]

Your make-up is terrible

Wat, maar waarom? o.o Wat een idioot zeg...

i put the fun in funeral

What the...
    Ik snap niet eens dat je zoiets je broer en vader aan kunt doen. Misselijkmakend dat mensen op zo'n manier aandacht durven vragen, bah.

Take me to wonderland

Audacity schreef:

26 - 02 - '16

Maar goed voor die Jan. Serieus, wtf.

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Tsss....

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Dat is echt heel erg inderdaad..
    Doet me denken aan een meisje op de basisschool die aan iedereen had verteld dat de leraar haar had misbruikt terwijl dat helemaal niet waar was..
    Uiteindelijk heeft ze opgebiecht dat het niet waar was, maar was die leraar ontslagen, werd zijn auto beklad en werd hij door iedereen uitgescholden :/

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Onbegrijpelijk... Mensen zijn in staat tot rare dingen.

You are beautiful, you are love.

Sommige mensen hebben echt geestelijke problemen waar ik geen touw aan kan vastknopen. Een weldenkend mens verzint toch niet zoiets belachelijks voor een beetje aandacht?

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

LunarFlower schreef:
    Dat is echt heel erg inderdaad..
    Doet me denken aan een meisje op de basisschool die aan iedereen had verteld dat de leraar haar had misbruikt terwijl dat helemaal niet waar was..
    Uiteindelijk heeft ze opgebiecht dat het niet waar was, maar was die leraar ontslagen, werd zijn auto beklad en werd hij door iedereen uitgescholden :/

Ik ken meer van dit soort verhalen uit mijn omgeving. Hoe ziek ben je als je zoiets verzint? Bah. Ik heb al een gruwelijke hekel aan leugenaars, maar dit soort dingen slaan toch echt alles.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Audacity schreef:

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Bah bah bah. Vreselijk dat soort mensen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Waaat..? Dat is echt een gestoord verhaal. Wat heb je toch een mongols op de wereld zeg, jezus.

ars moriendi

Capricious schreef:
    (...)
    Ik ken meer van dit soort verhalen uit mijn omgeving. Hoe ziek ben je als je zoiets verzint? Bah. Ik heb al een gruwelijke hekel aan leugenaars, maar dit soort dingen slaan toch echt alles.

' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

Itami schreef:
    What the...
    Ik snap niet eens dat je zoiets je broer en vader aan kunt doen. Misselijkmakend dat mensen op zo'n manier aandacht durven vragen, bah.

Can't control my second personality

DarkSavior schreef:
    Bah bah bah. Vreselijk dat soort mensen.

Reading a good book is like taking a journey.