Dragneel schreef:
Amerika is het groepje vol cheerleaders en bitches. China is de nerd, Rusland is de jongen die naar school achter het muurtje dingen doet waarvan niemand zeker weet wát hij precies doet. Griekeland is het kind wat nooit zat geld heeft voor de kantine en van iedereen gaat lenen met de belofte "ik geef het je morgen terug". Nederland is het groepje wat stoer doet, maar het eigenlijk helemaal niet is. Japan is het groepje uitvinders en otaku's. Australië zijn de mensen die het áltijd over dieren hebben. Noord-Afrika zijn de goths die altijd bonje met hun ouders hebben en de rest van Afrika is het dunne kind wat nooit aankomt, hoeveel boterhammen het ook meeneemt. IJsland en Schotland zijn de buitenbeentjes en Ierland en een deel van Engeland zijn de hoeren van de school.
Zeg me als ik wat mis hier, a.u.b.
Thailand is de jongen waarbij het drie weken duurde voor je zijn geslacht wist, Zweden en Noorwegen zijn tweede meiden die altijd bij elkaar zitten en verder totaal geen contact hebben met de buitenwereld, Italie en Frankrijk zijn de blaaskaken, Zwitserland is de persoon waar iedereen mee kan omgaan maar nergens echt bij hoord, India is de austist die geen idee heeft van wat er allemaal gebeurt, en; Noord-Korea is het dikke kind dat zichzelf veel te hoog inschat.
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'